Hvad tid på fredag!?
Fra : Lonnie Petersen

Dato : 19-03-02 20:53

hvad tid er det de starte på Nørrebrogade---`?

Trille, hvid Honda VTZ 250

Fra : Luffe

Dato : 20-03-02 09:15

19.00 - er der afgang - kom lidt før og nyd de mange mcér

Mvh Søren
Duc900SS

Fra : Martin

Dato : 20-03-02 09:58

Såhvidt jeg ved:

så begynder folk allerede at tøffe til Nørrebrogade lige efter arbejde
15-16 tiden.
der er afgang mod bakken kl 19:00

Også liiige en ting "Hvid honda VTZ 250"... hmm
har jeg ikke hjulpet dig med at starte på nordlundsvej ?

Martin

Fra : Ole Baun

Dato : 20-03-02 23:07

"Martin" <Maximus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Såhvidt jeg ved:
>
> så begynder folk allerede at tøffe til Nørrebrogade lige efter arbejde
> 15-16 tiden.
> der er afgang mod bakken kl 19:00

De par stykker jeg kender der ta´r afsted starter først på dagen, men der er
nu også et stykke vej fra Aalborg

Ole Baun