polini sekundær 20.3%
Fra : Codeman

Dato : 19-03-02 19:22

jeg har læst om polini sekundær 20.3%
hvad gør den og hvor ka man købe den
jeg har en stalker der er afdroslet og har en basic udstødning fra
protune
der er vist også skiftet membran

http://www.kandu.dk/

Fra : LaLLe

Dato : 21-03-02 09:33

"Codeman" <Codeman.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har læst om polini sekundær 20.3%
> hvad gør den og hvor ka man købe den
> jeg har en stalker der er afdroslet og har en basic udstødning fra
> protune
> der er vist også skiftet membran

Gearingen øger som det også siger gearingen. Det tal der er opgivet i
procent fortæller hvor meget extra topfart man få ud af den. Det koster dog
også noget i optræk.

Med din opsætning ville jeg bruge de 500 kr den koster på en vario, eller
spare dem op så du kan købe dig en større cylinder. Den originale cylinder
kan slet ikke trække en gearing på den størrelse.

Gearingen kan fåes hos
www.motoline-racing.com
www.scooter-attack.com
www.scooter-racing.dk

Protuna har også en gearing men der ville jeg ikke handle når vi snakker
gearing for de opgiver ikke nogen specifikationer på den gearing de har!

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Bendt Grunge

Dato : 21-03-02 10:56

> Protuna har også en gearing men der ville jeg ikke handle når vi snakker
> gearing for de opgiver ikke nogen specifikationer på den gearing de har!
>
> LaLLe
> www.stalkerzone.dk

Pruttuna er i det hele taget et møg firma angående oplysning hvad deres ting
er, og hvad de giver, både cylindere og gearinger, for de feste mærker ved
godt ca. Hk på deres Cylinder Kit men hvis de begynte at oplyse dem var der
nok ikke mange der ville giver 7-800 Kr for noget der er så skod dårligt som
Cylindere er i den pris klasse.

Fra : LaLLe

Dato : 25-03-02 14:13

"Bendt Grunge" <micro@sucks.cum> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> nok ikke mange der ville giver 7-800 Kr for noget der er så skod dårligt
Jeg har fundet en god ting ved protuna og det er deres technigas RS
udstødning. Den skulle være i klasse med nardo replica og for race.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Bendt Grunge

Dato : 25-03-02 14:59

> Jeg har fundet en god ting ved protuna og det er deres technigas RS
> udstødning. Den skulle være i klasse med nardo replica og for race.
>
> LaLLe
> www.stalkerzone.dk

Det lyder godt, jeg har faktisk lige smidt et indlæg om netop de RS
udstøninger, for efter hvad deres HP oplyser skulle de være i Race klassen,
og de har flere som ellers kun findes i nogle sport versioner.

så det tegner jo godt.

Fra : LaLLe

Dato : 26-03-02 14:21

> [...]
klassen,
> og de har flere som ellers kun findes i nogle sport versioner.

Jeg skulle modtage min idag. OG så bliver den parret op med komplet corsa
inden alt for længe. Så kan i læse om ydelse osv på min side.

www.scooter-attack.com skriver i deres katalog at den er deres fortrukne 70
cc udstødning frem for nardo og for race. Den information jeg har kunne
støve frem om den siger også at den er oppe i den klasse.

LaLLe
www.stalkerzone.dk