De 10 bud
Fra : Christian Muus

Dato : 29-01-01 14:18

Hej, kommer der en fortsættelse til denne filmperle? Lever Charlton Heston
forresten endnu??

Hilsen Christian (Moses) Muus

Fra : Henrik Larsen

Dato : 29-01-01 14:26

"Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk> skrev i en meddelelse
>Hej, kommer der en fortsættelse til denne filmperle?

Nu har den her sequelmania vist taget overhånd...

>Lever Charlton Heston forresten endnu??

Ja, det gamle reaktionære røvhul lever i bedste velgående.

Vh Henrik

Fra : Keld Petersen

Dato : 29-01-01 14:36

Nej, der er ikke flere bud

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 15:27

Fra : Keld Petersen

Dato : 29-01-01 15:27

Du mener noget i stil med: "Moses og hele hans følge tog ud i ørkenen og kom
tilbage med De 10 Bud. 2000 år senere blev deres optagelser og yderligere 10
bud fundet..." ?!?

Fra : Hajaj®

Dato : 29-01-01 22:10

On Mon, 29 Jan 2001 14:44:18 +0100, nikolaj borg
<nikolSPAM@jborg.dk> wrote:

>Så kender du ikke Hollywoods evne til at lave sequels på et tyndt
>grundlag. Det er et spørgsmål om vilje :)

Hvad med: "11. bud: It's only a sin if you get caught."?
Det ville da passe meget godt til tiden

Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Also sprach Zarathustra.
Temaet fra 2001,
klassisk opus af Strauss,
eller bog af Nietzsche?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-01-01 22:37

"nikolaj borg"
> Så kender du ikke Hollywoods evne til at lave sequels på et tyndt
> grundlag. Det er et spørgsmål om vilje :)

Eller tro...

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Jesper Bjerg

Dato : 29-01-01 16:56

>Nej, der er ikke flere bud

Ifølge Mel Brooks "History of the World Part I" var der faktisk 15
bud. Moses tabte blot den ene af tavlerne...:)

- Jesper

Fra : Hanzen

Dato : 29-01-01 18:23

"Jesper Bjerg" <jesper@movieboxen.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge Mel Brooks "History of the World Part I" var der faktisk 15
> bud. Moses tabte blot den ene af tavlerne...:)
>
> - Jesper

Sej film.

Det kan være de har fundet tavlen igen.

hilzen
Hanzen

P.S.
Forslag til det 11. bud: Du må ikke se TV Danmark.

Fra : David J. V. Jensen

Dato : 01-02-01 05:03

"Christian Muus" <chmuu1@uvm.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, kommer der en fortsættelse til denne filmperle? Lever Charlton Heston
> forresten endnu??
>
> Hilsen Christian (Moses) Muus

Ja Charlton Heston lever skam endnu. Han er sågar præsident for NRA
(National Rifle Association).

I forbindelse med en af sidste års skolemassakrer i USA, hvor det absolut
ikke blev anset som smart at være alt for meget for våben, udtalte Charlton
Heston i CNNs Larry King Live: "Political correctness is just tyranny with
good manners."

Det kræver sgu' sin mand at sige det på netop det tidspunkt.

mvh. David

Fra : John Hinge

Dato : 01-02-01 10:49

"David J. V. Jensen" wrote:

> [...]
> good manners."
>
> Det kræver sgu' sin mand at sige det på netop det tidspunkt.

Hvilket ikke forhindrer ham i at have ret et stykke hen af vejen.
Politisk Korrekthed bliver ganske ofte brugt til at undertrykke
kritik og andre meninger.

At timingen ku være bedre, og at jeg mener NRA er en bande nar-
hoveder der ikke er vokset fra deres actionmen og legetøjspistoler,
det er så noget helt andet.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar