email --> SMS gateway som ikke er sløv
Fra : Lars Soerensen

Dato : 19-03-02 17:07

Er der nogen steder hvor sådan en eksisterer
Den skal kunne sende sms'er til teledk mobiltelefoner
Det må også gerne være en som man kan lege sig ind på
Årsagen er at jeg har sat noget netsaint(overvågning) af nogen servere op
Så jeg vil egentligt gerne have en SMS når lortet går ned
Men ved den gateway som teledk har nu til SMS har jeg oplevet at sms kom 6
timer efter
Det er jo ikke fedt

Eller er den eneste løsning et eller andet GSM modem til pc og så sende en
rigtig SMS ??
Gider næsten ikke hen og fedte med det
Men det kan jo desværre blive nødvendigt hvis ikke man kan lege sig ind
noget sted på sådan en service
Der er sikkert flere som har haft det problem så det ville være underligt
hvis ikke der er nogen som har øjnet en chance for at tjene lidt her.

Mvh
Lars

Fra : Paasken.dk

Dato : 19-03-02 19:31

Gratisversionen af smsnu.dk kan være lidt(/meget) sløv, men man har også
mulighed for at leje sig ind, og så har man jo i hvert fald ret til at brokke
sig hvis den er langsom!!

De reklamerer med at de kan sende op til 7 beskeder i sekundet med
betalingsversionen, så mon ikke det går??

http://www.smsnu.dk

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-03-02 19:54

"Lars Soerensen" <lars-hammond@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Så jeg vil egentligt gerne have en SMS når lortet går ned
> Men ved den gateway som teledk har nu til SMS har jeg oplevet at sms kom 6

Du kan evt støve et gammel PTSN modem op og bruge dette til at kalde op til
TDC's SMS gatway og sende direkte igennem denne.
Alternativt kan du købe dig fattig med en sms aftale med en udbyder istedet.

/Dennis