Brænding af PC-cdrom på en
Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 19-03-02 16:31

Hej med jer

Jeg har en PC-cdrom der skal brændes fra en PC-bruger til en anden
PC-bruger. Ingen af dem har en brænder, det har jeg - men hvordan fikser
jeg brændingen uden at ødelægge filstrukturen?

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Storm

Dato : 19-03-02 16:41

Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> [...]
> PC-bruger. Ingen af dem har en brænder, det har jeg - men hvordan fikser
> jeg brændingen uden at ødelægge filstrukturen?

Kan du ikke sige: Copy CD

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Morten Reippuert

Dato : 19-03-02 16:52

> [...]

> PC-bruger. Ingen af dem har en brænder, det har jeg - men hvordan fikser
> jeg brændingen uden at ødelægge filstrukturen?

Brænd i ISO-9660 format. Hvis der er tale om, at du skal kopiere CD'erne
bruger du selvfølgelig Copy funktionen i Toast som forslået af Nina.

<icq:131382336>

Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 19-03-02 18:15

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Brænd i ISO-9660 format. Hvis der er tale om, at du skal kopiere CD'erne
> bruger du selvfølgelig Copy funktionen i Toast som forslået af Nina.

Tak for hjælpen

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/