Apropos vitaminer
Fra : Puk

Dato : 19-03-02 16:31

Hej alle sammen

Er der nogen som ligger inde med et link til en side, hvor man
kan se de anbefalede dagsdosis for diverse vitaminer og
mineraler? Jeg er ret sikker på, at jeg får det jeg skal sådan
nogenlunde, men det kunne være skæg nok at undersøge.

Mange hilsner
Puk

Fra : delfin

Dato : 20-03-02 08:10

Hej Puk
Du kan læse en masse om vitaminer på www.vitamindokter.com
God fornøjelse.
Maibritt

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Andersen

Dato : 25-03-02 11:36

Du må da mene http://www.vitamindoctor.com ikke??

Henrik

Fra : Puk

Dato : 25-03-02 16:51

"Henrik Andersen" <dk8008@NOT-hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Henrik

> Du må da mene http://www.vitamindoctor.com ikke??

Nu er det jo mig du svarer og jeg synes personligt ikke det site
hjalp mig så meget. Pt er jeg ikke så interesseret i vitaminerne
som sådan, jeg er bare interesseret i at vide, om jeg får det jeg
skal hver eneste dag. Det synes jeg så www.vom.dk var bedre til
at hjælpe mig med, selvom der ikke er detaljeret information i
store mængder om vitaminer og deres betydning.

Mange hilsner
Puk

Fra : Puk

Dato : 20-03-02 16:24

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som ligger inde med et link til en side, hvor man
> kan se de anbefalede dagsdosis for diverse vitaminer og
> mineraler?

Jeg svarer lige mig selv i tilfælde af, at der er andre som også
er interesserede i det.
Jeg fandt faktisk en sådan tabel over anbefalede mængder af
vitaminer og mineraler på www.vom.dk .
Tabellen kan findes under Madleksikon og herefter ved at klikke
på "Indholdsstoffer". Der er så et link i dropdownboksen til
vitaminer.

Mange hilsner
Puk