Allan olsen
Fra : Steffen Moestrup

Dato : 19-03-02 15:53

I hvilken Allan Olsen sang står der en mand og pisser i vejkanten ?

/Steffen

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 19-03-02 19:39

"Steffen Moestrup" <s_moestrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> I hvilken Allan Olsen sang står der en mand og pisser i vejkanten ?

I "Taberens søn", står der en mand og pisser uden at holde ved, men det
foregår vist i hans egen have og ikke en vejkant.

Mvh. osv. Camilla

Fra : Steffen Moestrup

Dato : 21-03-02 21:45

On Tue, 19 Mar 2002 19:39:00 +0100, "Camilla Hæstrup"
<camilla@b-ware.dk> wrote:

>"Steffen Moestrup" <s_moestrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>I "Taberens søn", står der en mand og pisser uden at holde ved, men det
>foregår vist i hans egen have og ikke en vejkant.

Tak Camilla, jeg er ganske sikker på at det var den, jeg var ude
efter.
/Steffen

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-03-02 22:32

Steffen Moestrup <s_moestrup@hotmail.com> wrote in

> I hvilken Allan Olsen sang står der en mand og pisser i vejkanten ?

<http://www.allanolsen.dk/disko/lst.php>

Prøv at finde det der.

--

Mvh. Simon Pedersen