slette opkaldsnumre i netværk!
Fra : BassBalls

Dato : 19-03-02 13:12

Jeg har et lille problem med at slette gamle opkaldsnumre i netværks
panelet, er der en der ved hvordan man gør, da det er ret forvirrende
med 5 alternative outdatede opkaldsnumre.
tak.
(OsX 10.1.3)

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : BassBalls

Dato : 19-03-02 14:40

In article <bassballs-0A2335.13122819032002@news010.worldonline.dk>,
BassBalls <bassballs@mac.com> wrote:

> [...]
> panelet, er der en der ved hvordan man gør, da det er ret forvirrende
> med 5 alternative outdatede opkaldsnumre.

en lille korigering til ovenstående , det er i internetopkald at listen
fremkommer og selvfølgelig derfra at jeg gerne vil have dem fjernet.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Morten Reippuert

Dato : 19-03-02 15:21

BassBalls <bassballs@mac.com> wrote:

> en lille korigering til ovenstående , det er i internetopkald at listen
> fremkommer og selvfølgelig derfra at jeg gerne vil have dem fjernet.

kig i ~/Library/Preferences/com.apple.internetconnect.plist

mon ikke numrene er lige til at slette? (jeg bruger ikke selv PPP, så
jeg har ikke kigget efter)

<icq:131382336>

Fra : BassBalls

Dato : 19-03-02 16:29

In article <1f9aru5.j7ikwm1qi7ji8N%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert) wrote:

> kig i ~/Library/Preferences/com.apple.internetconnect.plist
>
> mon ikke numrene er lige til at slette? (jeg bruger ikke selv PPP, så
> jeg har ikke kigget efter)

Det var de , tak skal du have.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 19-03-02 17:24

> [...]

> panelet, er der en der ved hvordan man gør, da det er ret forvirrende
> med 5 alternative outdatede opkaldsnumre.

Vælg "Rediger lokalitet..." i Lokalitet menuen og slet dem du ikke
bruger.

--
Mvh Michael Tysk-Andersen