Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvor køber man Hoya filtre i Danmark ?
Fra : Søren Maigaard

Dato : 19-03-02 12:17

Jeg er på jagt efter et Hoya UV-filter, men kan ikke finde en dansk
leverandør.
Jeg har forsøgt med foto-steen.dk som er de eneste jeg har kunnet finde, men
de har ikke svaret på emails eller på anden måde været til at komme i
kontakt med.

Er der nogen der kender en dansk butik/site/postordre-ting som sælger Hoya
filtre ?

På forhånd tak og med venlig hilsen,

- Søren Maigaard

Fra : Jan T. Brodersen

Dato : 19-03-02 12:26

Hej Søren

Jeg fandt et hos Japan foto i Vejen.

Så jeg går ud fra de har det i alle deres butikker inc. webbutikken.

mvh

Jan

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 19-03-02 13:01

"Søren Maigaard" <spam@maigaard.com> wrote in

> [...]
> at komme i kontakt med.
>
> Er der nogen der kender en dansk butik/site/postordre-ting som sælger

Jeg har fået et par priser hos Foto/C Holbergsgade. Det er under halv pris
hvis man i stedet køber hos technikdirekt.de såå..

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk

Fra : Søren Maigaard

Dato : 19-03-02 20:23

> Jeg har fået et par priser hos Foto/C Holbergsgade. Det er under halv pris
> hvis man i stedet køber hos technikdirekt.de såå..

Takker - jeg har nu bestilt mit filter fra Technikdirekt.de :)

Mvh Søren

Fra : Sidse

Dato : 19-03-02 18:26

Det er Westheimer som er leverandør og importør af Hoyafiltre, de har
overtaget efter foto-sten!

Sidse

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 19-03-02 19:03

Godt det samme, for ham fotoSteen er da også et kvaj uden lige. Alene i
denne uge har jeg 2 gange fået tilsendt mails med virus fra fotoSteen. Hvis
man prøver at drive en ordenlig virksomhed får man ikke virus som sender sig
selv til alle i adressekartoteket. Og hvis man endelig gør, så er det også
kun én gang det sker... men ikke for fotoSteen.

Jeg må nok sige at jeg aldrig har været særligt imponeret over ham. Da jeg
bestilte et brugt filter i september dukkede det først op i november... Til
gængæld havde de så sendt mig et helt nyt i stedet, hvilket jo var vældigt
godt. Meeeeeen alligevel...