Afgift på Thunderace?
Fra : Brian Olesen

Dato : 19-03-02 11:11

Er der nogen der ved hvad afgiften er på en Yamaha YZF 1000 Thunderace fra
97. Jeg har fået flere priser at vide fra alt mellem 65-85000.-

Hilsen Brian

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-03-02 11:19

> Er der nogen der ved hvad afgiften er på en Yamaha YZF 1000 Thunderace fra
> 97. Jeg har fået flere priser at vide fra alt mellem 65-85000.-

Hej Brian

Den svinger alt efter stand og kilometer, så alle dine tal kan være rigtige.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-03-02 12:33

Det er rigtig at det kan svinge, men 20000.- er vist i overkanten. Så hvis
der er nogen her i N.G der har betalt afgiften, er de mere end velkommen til
at sende mig en mail.

Hilsen Brian

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-03-02 13:42

"Brian Olesen" <brian-christina@mail1.stofanet.dk> writes:

> Det er rigtig at det kan svinge, men 20000.- er vist i overkanten. Så hvis
> der er nogen her i N.G der har betalt afgiften, er de mere end velkommen til
> at sende mig en mail.

Der er meget stor variation på hvor langt en 4-5 år gammel MC kan have
kørt. Min 'Kat havde kørte 46.000km på 3 år, mens andre 'Katte på
omkring 20.000km. Snorre (PMC's ex-præz) kørte vistnok 25.000km på sin
ThunderAce det første år han havde den.

Jeg har hørt om folk der overvejede hvornår de skulle ind til 1ste
service - efter 3 år. Den blev heller ikke brugt til andet end søndag
i godt vejr ned til den lokale se-hvor-er-jeg-smart café.

Med andre ord: YMMV. Og i dette tilfælde betyder det: afgiften
svinger. Meget.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...