Req: Halvlegs Show Fra Superbowl vist på T~
Fra : Toomes

Dato : 29-01-01 12:55

Hejsa

Er der nogle der har "grabbet" Halvlegsshowet fra Superbowl igår ????

Syntes det var helt kanont, og vil derfor gerne se det igen & igen....

På forhånd tak

Toomes

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 29-01-01 15:13

Det ligger i alt.binaries.mpeg.videos
Men det fylder 112 MB !!! - så det er bare at komme i gang med at
downloade hehe..

Fra : Toomes

Dato : 29-01-01 15:46

TAKKER !!!!!!

Fra : N/A

Dato : 30-01-01 20:48

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 30-01-01 20:48

Nææ så kender jeg ikke andre - det er da for ringe at CC ikke har denne
NG - godt jeg har WOL hehe

Men hvor hurtig er din Inet forbindelse - så kunne du måske få den over
FTP eller ICQ...

Fra : Toomes

Dato : 31-01-01 08:49

Hej igen

Jeg har ADSL 512/512.......Kan vi finde ud af noget ???

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 31-01-01 12:50

ja klart - jeg mail mailet dig mit ICQ nr...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-01-01 13:37

"Toomes"
> Jeg har ADSL 512/512.......Kan vi finde ud af noget ???

Ellers kan du prøve at skrive til Cybercity og skrive, at de skal få
fingeren ud (oversæt selv med egen glose) og få den gruppe på
deres server. Det kan de vist få gjort rimelig hurtigt (?).

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk