Ericsson T65 brummer
Fra : Kim

Dato : 19-03-02 02:29

Jeg har lige købt en Ericsson T65. den brummer hele tiden
Selv om lyset ikke tændt. Brummer den
Er der fordi den er ny eller er der en fejl på den
Ellers er det en fin telefon

Hilsen Kim

Fra : Bobba_Fet

Dato : 19-03-02 13:34

"Kim" skrev d. 19-03-02 02:29 dette indlæg :
> Jeg har lige købt en Ericsson T65. den brummer hele tiden
> Selv om lyset ikke tændt. Brummer den
> Er der fordi den er ny eller er der en fejl på den
> Ellers er det en fin telefon
>
> Hilsen Kim

Hej Kim, jeg arbejder for et Teleselskab her i DK, og jeg kan oplyse at
vi har sendt alle T65 retur pga den fejl du nævner, jeg vil forslå at du
henvender dig til salgsstedet og siger følgende: At du kræver at få den
ombyttet, da du er blevet oplyst at dette er en "anerkendt" fejl på
Ericsson T65" Jeg har fået oplyst at fejlen skulle være rettet på de nye
Ericsson T65, så hør om du kan få en ny, eller endnu bedre om du kan få
en anden model eks. T39 ;D

Held og lykke..

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim

Dato : 19-03-02 17:19

Hej igen

Jeg har lige været ude i Elgiganten. Hvor jeg har købt telefonen
De hade ikke flere. Men får en ny sending i morgen
Så må jeg bare håbe at der er en nyere model.
Mange tak for hjælpen

Hilsen Kim

Fra : Nick

Dato : 28-03-02 18:31

Jeg købte en i går i Elgiganten i Køge, og den har også brumme-fejlen.

Sælgeren påstod godt nok, at den ikke havde den fejl, men da jeg kom hjem og
fik den opladet, viste fejlen sig med det samme.

Jeg er blevet lovet en ny på onsdag når de fik nye hjem.

/Nick

Fra : Kim

Dato : 29-03-02 21:15

Hej Nick

Jeg fik også min bytte. Den fejlet bare det samme
Var så ude på et televærksted i Esbjerg og fik rette fejlen
Det fik jeg af vide at den fejl var på mange af Ericsson T65
Nu virker det bare. Håber også du er heldig
Held og lykke med den

Hilsen Kim