Pas nu på derude
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 18-03-02 23:50

Så er der død 1 stk. knallertkører igen!!!

Danny på 16 år, natten mellem Lørdag og Søndag blæser han direkte ind i en
lygtepæl i Bagsværd og dør senere af sine kvæstelser i hoved og brystkasse.

Var han fuld??

Havde han hjelm på??

MVH Anders

Fra : ----.....-----Fnulle~

Dato : 19-03-02 00:15

Han havde ingen styrthjelm på.....Folk er sku for dumme...Nogle mener det
ødelægger frisuren andre synes det ser smart ud...Ja det ser smart ud så
længe der ikke sker noget, men det ser ikke smart ud når man sidder i en
kørestol og ligner en grønsag eller ligger i en kiste i jorden...Jo måske er
gravstenen pæn, men hvad fanden hjælper det...

Jeg er selv den uheldige person der er blevet kørt ned 2 gange...Den ene
gang smadrede jeg mit knæ og fik udbetalt en forsikring på 25000....Hvad
hjælper det mig....Den anden gang blev jeg frontalt påkørt....Jeg fik at
vide, at hvis jeg ikke havde haft styrthjelm på, så var jeg ikke her på
jorden mere....Jeg takker min(e) styrthjelm(e) for det...Den 2. gang
flækkede min styrhjelm midt over....

Så gutter-----> Pas nu på jer selv i trafikken....45 knallerter og 30
knallerter er de mest udsatte i trafikken...Det er der lige lavet
undersøgelse på.....

Fra : Rapper

Dato : 19-03-02 01:27

[snip]

En af mine venner kendte ham

Men den nu afdøde er selv ude om det.

Det skete forresten kl. 4 om natten...

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 19-03-02 12:52

Glem nu ikke i dit had mod folk uden kysen på, at der faktisk er nogen der
af helbredsmæssige årsager ikke kan ha en hjelm på.

Flemming
"----.....-----Fnuller-----.....-----" <niller@sport.dk> skrev i en
meddelelse news:3c967507$0$92567$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-03-02 14:57

"Flemming Ploug aka RayBiez" <evile@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Glem nu ikke i dit had mod folk uden kysen på, at der faktisk er nogen der
> af helbredsmæssige årsager ikke kan ha en hjelm på.
Det er rigtigt, men kan man ikke det bør man nok overveje at holde sig fra
køretøjer hvor denne er påkrævet, for det er ikke uden grund man skal have
den på !
Tvivler også på at man kan få tilladelse til at kører mc uden hjelm pga. en
sygdom. Så tror jeg nok nærmere man må vælge MC'en fra!

> Flemming
/Thomas

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 20-03-02 02:09

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Tvivler også på at man kan få tilladelse til at kører mc uden hjelm pga.
en
> sygdom. Så tror jeg nok nærmere man må vælge MC'en fra!

Det skal du ikke tvivle på....jeg en lægeattest og bruger den da både på
runneren og min Yamaha royal star.

Jeg nægter kraftedeme at sælge mine to hjul fordi jeg har fået ødelagt
skalle af en hjernedød urostrømer

Flemming

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-03-02 07:56

> [...]
> runneren og min Yamaha royal star.
>
> Jeg nægter kraftedeme at sælge mine to hjul fordi jeg har fået ødelagt

Nej, men du skal så tænke på at der kan ske uheld, og du kan blive kørt ned
uden nogen virkelig er ude på det. De folk har det nok ikke vildt godt når
dit fjæs ligner flået tomater på vejen, vel? Kører du galt i en solo ulykke,
så er det jo bare ærgelig for dig..
Men hvorfor er det lige du ikke kan have hjælmen på?

> Flemming
/thomas

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 21-03-02 12:06

Fik kraftigt kraniebrud efter mødet med med en urostømers knippel 4 gange i
baghovedet da ham tog fejl af mig og en anden.
Resultat: kæmpe ar i nakken, haft migræne i godt 6 år nu, og 4000 kr i
erstatning for svie og smerte.....weeee

Flemming

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-03-02 16:12

> [...]
> baghovedet da ham tog fejl af mig og en anden.
> Resultat: kæmpe ar i nakken, haft migræne i godt 6 år nu, og 4000 kr i

Det er sq da noget forbandet svineri!!
Har du ikk kørt retssag eller sådan noget??

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 22-03-02 14:09

Jeg fik først 0kr men kørte derefter en sag hvor jeg blev tilkendt 4000,-,
dommeren mente at betjenten ikke havde handlet forkert. Noget med at de
jagtede en gut der lignede mig lidt, to gutter (panserne) kom løbende g rev
og flåede i mig uden at sige en skid mens jeg stod og stillede tændning på
min gamle kadett. I selvforsvar hamrede jeg den ene en lige højre og da jeg
vågnede i ambulancen blev jeg informeret om at jeg var anholdt.
5 af mine venner vidnede og jeg blev pure frikendt for vold mod
tjenestemand, men det kraniebrud jeg fik og som har gjordt mit kranie lidt
ømfindigt mente dommeren altså ikke var mere værd end 4000.-
Men nu får jeg måske lidt mere da jeg søger om invalidepension, da jeg har
været sygemeldt i 2½ år efter at være gået konkurs med mit pakkepost firma.

Men som menig mand mod politiet er man sgu ringe stillet

Flemming

Fra : RpR

Dato : 22-03-02 15:32

> [...]
firma.

> Men som menig mand mod politiet er man sgu ringe stillet

Endnu en bekræftelse på hvorfor jeg, blandt andet, ikke giver meget for det
politi vi har her i kongeriget.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-03-02 17:42

> [...]
> baghovedet da ham tog fejl af mig og en anden.
> Resultat: kæmpe ar i nakken, haft migræne i godt 6 år nu, og 4000 kr i
4000kr ? Det var ikke mget. Hvorfor kan du så ikke have hjelmen på?

> Flemming

/Thomas

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 24-03-02 01:52

Fordi mit kære kranie er blevet beskadiget, så bare den smule en hjelm
klemmer gør sindsygt ondt

Flemming

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-03-02 07:51

> [...]
>
> Danny på 16 år, natten mellem Lørdag og Søndag blæser han direkte ind i en
> lygtepæl i Bagsværd og dør senere af sine kvæstelser i hoved og

Ja det er en trist historie, men når man er så blæst som han har været, så
fatter jeg ikke man sætter sig op på scooteren.

> Var han fuld??

Åbenbart... !

> Havde han hjelm på??

Næhhh....

> MVH Anders

/Thomas

Fra : Thomas Hauerslev And~

Dato : 25-03-02 00:44

Jeg køre altid med hjælm Selv på min velo.

Endvidere har jeg rygbeskytter på når jeg køre på min Derbi Senda R.

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 25-03-02 01:31

<Thomas sagde det her i fryd>
> Endvidere har jeg rygbeskytter på når jeg køre på min Derbi Senda R.

Jeg kan sige - " Alt der er mont. som egen sikkerhedsudstyr, vil kun
hjælpe i den ( gud må det forbyde !) nano sekunders situation, hvor det går
galt.......!.
Jeg har endnu ikke set eller været fanget.......!
Dem der fravælger "personligt" sikkerhedsudstyr har fand´me valgt at komme
til skade !. Af alle de x jeg er blevet ramt af uheld, er jeg stolt at
sige -" Kom smerte Kom angren.....! - hvorfor skulle jeg være der ? ".
Jeg er _ikke_ en helt, men jeg vil gerne se dagen imorgen !. Helte dør kun 1
x, har jeg læst mig til..............Jeg er _HELT_, den dag jeg dør er der
en mening !. Hold dog op med den døds kørsel bare fordi du har fået lov til
at føre 30Km/t & ligeså for E45.....Jeg er på det nærmeste, tvunget til at
køre på pygmæ-jernet og jeg er skræmt !. Jeg bliver "punket" for at køre
knallert ?, jeg er headhuntet fordi jeg er ivejen for dagligdags bilisterne
? jeg bliver betegnet som "BØLLE" fordi jeg sidder på en knallert, og jeg
bliver samlign. med et par "blæreanus" på tunet 30´er..............?
Jeg har ingen intentioner om at køre når der er en "festlig/våd" ramachjang
!!!, åbenbart er der andre der tror de er udødlige ?

Hilsen

H;P <Som godt kan lide at køre en tur UDEN hjelm>

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !