Moxabox
Fra : Fikseaunet

Dato : 18-03-02 23:13

Hei! Jeg leter etter nettbutikk som selger moxaboxer. Finner ikke noen i de
butikkene jeg har kikket. Noen tips? På forhånd takk. Bjørnar

Fra : Bjarne Krog

Dato : 19-03-02 18:32

On Mon, 18 Mar 2002 22:12:43 GMT, "Fikseaunet" <fixnet@online.no>
wrote:

>Hei! Jeg leter etter nettbutikk som selger moxaboxer. Finner ikke noen i de
>butikkene jeg har kikket. Noen tips? På forhånd takk. Bjørnar

Det er en der hedder Doris Damsgaard på fyn der gør meget i moxa
Møllergade 91, 5700 Svendborg +45 62 22 13 60

Hvis det går helt galt kan du skrive tilbage til mig og jeg vil finde
ud af det for dig
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk