Nokia 3210 ny software??
Fra : GJ

Dato : 18-03-02 22:44

Hej

Jeg har en Nokia 3210 som jeg har fået ombytte for efterhåndne lang
tid sidne fordi der var så mange problemer med den,,,,

Allerede da jeg fik den opdagede jeg at når batteriet er ved ta være
dødt skriver tlf. isæt simkort....

Det er KUN når batteriet er ved at være dødt..... jeg har ikke gjort
noget ved det f.eks. ved at brokke mig da jeg hellere vil leve med
dette der kun opstår når batteriet er ved at dø end ved alle de fejl
der var ved min tidligere...

men nu er mit spørgsmål.... kan det være en software opdatering kan
løse dette problem???

Mvh Gitte

Fra : JMo.

Dato : 18-03-02 23:40

On Mon, 18 Mar 2002 22:43:58 +0100, GJ <nospamming@zwallet.com> wrote:

> [...]
>noget ved det f.eks. ved at brokke mig da jeg hellere vil leve med
>dette der kun opstår når batteriet er ved at dø end ved alle de fejl

Hej Gitte

Hvor gammelt er dit SIM-kort?? Ikke fordi et SIM-kort i sig selv kan
blive for gammelt, men fordi nogle af de tidlige typer bruger mere
strøm - de kan bl.a. ikke gå i "dvale". Måske dette kunne være årsagen
til dine problemer??

(bla. TDC brugte en overgang nogle (i TDC's tilfælde, hvide) SIM-kort,
der svjv. ikke var af top-kvalitet. Hvis du har et af disse kan du jo
prøve at spørge om de vil bytte det u/b)

Prøv evt. at låne et andet SIM-kort og se om det gør en forskel.

Fra : GJ

Dato : 19-03-02 00:12

> [...]
>prøve at spørge om de vil bytte det u/b)
>
>Prøv evt. at låne et andet SIM-kort og se om det gør en forskel.

hejsa....

Jeg vil ikke tro det kan være dette... jeg er lige skiftet til telmore
her i oktober 2001. Så det må man da sige er rimelig nyt???

Gitte