TDC medd. om større fejl ?
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-03-02 21:43

Er der somewhere en webside hvor man kan se større fejl på TDC's net i
Danmark ?

Ifm. installation af min ADSL siger TDC nemlig, at der er en fejl på ATM
linien et eller andet sted imellem "min" tlf-central og Nykøbing Falster...
Noget med en lysleder... En fejl som åbenbart kun lige præcist giver sig
udtryk når der er tale om kombinationen af TDC Pro@ccess ADSL på en ISDN
linie....

Det lyder lidt weird, så jeg ville blive glad hvis TDC havde en
"driftsstatus" på deres større linier i DK...

Findes det mon?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-03-02 22:53

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> Er der somewhere en webside hvor man kan se større fejl på TDC's net i
> Danmark ?

Jaehh, men kun for erhvervskunder...

> Noget med en lysleder... En fejl som åbenbart kun lige præcist giver
> [...]

Det lyder en kende søgt...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-03-02 23:06

> Jaehh, men kun for erhvervskunder...

Og jeg har jo netop Pro@ccess....
P.t. har jeg sågar både en pro@-ISDN og en Pro@-ADSL...
Burde jeg så ha' adgang til den slags - eller er det et tillægs-produkt til
de to nævnte...?

> sig
> ISDN
>
> Det lyder en kende søgt...

Ja ik ???

Hvis du har mulighed for det, gider du så checke for mig, om teknikkerens
fejlmelding af ATM'en mellem central Errindlev og Nykøbing Falster
findes....?
Det ville jeg sætte enorm stor pris på, da jeg føler mig lidt lost her...
Manden sagde at jeg ikke skulle regne med at få en melding fra TDC når
fejlen engang blev rettet... *suk*
Og udsigten til at skulle sætte en maskine på ADSL forbindelsen nogle gange
hver dag, for at kunne konstatere om der er "liv" føles lidt frustrerende
*suk*

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-03-02 23:57

> Og jeg har jo netop Pro@ccess....

Erhvervskunder hos TDC Tele Danmark, that is...

> Hvis du har mulighed for det, gider du så checke for mig, om
teknikkerens
> fejlmelding af ATM'en mellem central Errindlev og Nykøbing Falster
> findes....?

hmm
Jeg kan ikke huske mit pwd til det system...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-03-02 23:59

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
>
> Erhvervskunder hos TDC Tele Danmark, that is...

Argghhh, here we go again
Alle de mange mange divisioner og mange søster-selskaber

> hmm
> Jeg kan ikke huske mit pwd til det system...

Damn

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-03-02 16:47

> [...]
Falster...
> Noget med en lysleder... En fejl som åbenbart kun lige præcist giver

Ovennævnte fejl er nu benægtet af
Zillion-erhvervs-ADSL-pro@ccess-support...
Så nu er der *igen* bestilt teknikkertid til min adresse.
Han skulle have været her idag, men nu da klokken er +15:30 så kommer
han såmænd nok ikke...

På supporten snakkede de om, at imorgen var "4. dagen" og så...
Hvad er det for et begreb...?
1/ Det *skal* virke på 4. dagen
2/ Virker det ikke på 4. dagen, så gives der afslag på ADSL

Jeg håber jo at 2 ikke findes IRL...!

Anyway, tråden er vidst OT nu, så FUT: dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Fra : ServicePACK

Dato : 19-03-02 19:23

Du har ikke overvejet at få en udvidet service på?? Du kunne få 3 timers
service.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-03-02 19:40

"ServicePACK" <steffen.pedersen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke overvejet at få en udvidet service på?? Du kunne få 3
timers
> service.

Nu ved jeg jo ikke helt hvad det er mit indlæg du kommenterer....
Men jeg kan da gætte, og antage at du tror jeg er utilfreds med at TDC
ikke har fået det til at virke endnu...

Det er såmænd ikke det som er min pointe - min pointe er nu mere at den
omtalte "fejl på ATMN'en" først var forklaringen på min dårlige ADSL, og
sidenhen ikke var det mere...
Det kunne derfor være interessant, om man kunne se en driftsstatus for
TDC somwhere på nettet...

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ?
Læs evt. mere her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Jan

Dato : 22-03-02 19:46

> Det kunne derfor være interessant, om man kunne se en driftsstatus for
> TDC somwhere på nettet...

Denne her
http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/index.php

Eller hur ?

/Jan

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-03-02 00:21

"Jan" <jan@*SPAM*zumma.dk> skrev i en meddelelse

> Denne her
> http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/index.php
>
> Eller hur ?

Hmmmm nej for det er jo kun internet-relaterede problemer...
Måske jeg spurgte i en forkert gruppe... Det jeg søgte var TDC fejl...