Starter virker ik!!!
Fra : Codeman

Dato : 18-03-02 22:45

Jeg har købt en gilera stalker brugt for 4800 (den er fra 00´)
jeg får den så og får afvide af en arbejds kolega som jeg har købt den
igennem af at starteren ik virker
han siger at det nok er bremsekontakten der er istykker
jeg har så været hos en forhandler og hørt hvad det ville koste at lave
det
han siger at hvis det er bremsekontakten så koster det 600 (ca)
men det ka også være en løs forbindelse også bliver prisen 1100 til 1300
jeg vil så høre om det ville være mugligt at starte knallerten med det
alarmsæt man ka købe hos thansen
den alarm med en fjernbetjening der ka tænde og slukke for scooteren
det skal lige siges at den starter perfekt med kickstarteren
håber der er en der ka hjælpe

http://www.kandu.dk/

Fra : J

Dato : 18-03-02 23:13

"Codeman" <Codeman.news@kandu.dk> skrev i en news:J2tl8.7712$ZI6.289347@news000.worldonline.dk
> [...]
> den alarm med en fjernbetjening der ka tænde og slukke for scooteren
> det skal lige siges at den starter perfekt med kickstarteren

Når du alligevel har fat i T.Hansen, så køb en ny bremsekontakt,
den bør koste under en halvtreds'er, og skift den selv.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-03-02 22:07

"Codeman" <Codeman.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den alarm med en fjernbetjening der ka tænde og slukke for scooteren
> det skal lige siges at den starter perfekt med kickstarteren

Lyt godt efter. Er der noget der siger "Klik" når du trykker på
startknappen? I så fald bør du afmontere sideskjoldet i modsat side af
udstødningen. Midt på stellet sidder der en hvid/rød boks hvor der går 3-4
ledninger ned i . Den der sidder ind mod stellet er til elstarteren. Tjek at
den sidder der. Der er flere der har glemt at sætte den på igen efter at de
har haft ledningerne taget af.

/Thomas