Billige bagrudestreamere.
Fra : Supermulen

Dato : 18-03-02 22:22

Jeg skal i forbindelse med opstarten af min gulvafsliberfirma, have
fremstillet 20-25 bagrudestreamere. Har nogen erfaring vedr.
priser/bestilling over nettet.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-03-02 22:54

"Supermulen" <tonnyh@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal i forbindelse med opstarten af min gulvafsliberfirma, have
> fremstillet 20-25 bagrudestreamere. Har nogen erfaring vedr.
> priser/bestilling over nettet.

Prøv at se i de gule sider under skiltemalere o.l. F.eks. REX Skilte, Ø.
Farimagsgade i Kbh og mange andre. Jeg mener, de printer dem løbende ud på
computerstyrede printere.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Per H

Dato : 19-03-02 07:11

On Mon, 18 Mar 2002 22:53:42 +0100, "Karsten Jensen" <bito@tdcadsl.dk>
skrev:

>"Supermulen" <tonnyh@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

idedesign er de billigeste jeg har kunne finde.

og de laver et pænt stykke arbejde.

> [...]
>Farimagsgade i Kbh og mange andre. Jeg mener, de printer dem løbende ud på

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : SFJ

Dato : 21-03-02 08:41

> idedesign er de billigeste jeg har kunne finde.
>
> og de laver et pænt stykke arbejde.

Tak, Per.

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Per H

Dato : 21-03-02 19:25

On Thu, 21 Mar 2002 08:41:14 +0100, "SFJ" <s.f.j@get2net.dk> skrev:

>Tak, Per.

selvtak, og tak for gode handelsbetingelser. :-´)

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Zacho

Dato : 21-03-02 20:18

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
> [...]

Kan vi ikke lige få et link til idédesign på bordet...? :)

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 25-03-02 16:10

"Zacho" <zacho@image.dk> skrev i en meddelelse
> Kan vi ikke lige få et link til idédesign på bordet...? :)

www.ide-sign.dk

-Peter

--
Problemer med din computer?