Outlook2000 - import af pst-fil
Fra : Jesper Y. Kristianse~

Dato : 18-03-02 22:42

Da mit drev kørte under FAT32, kunne jeg udenprobler importere pst-fil
indeholdende bl.a. kontaktpersoner.

Det kan jeg ikke nu, hvor mit drev er konverteret til NTFS.

Kan det virkelig passe eller er det bare mig?

/ Jesper

Fra : Søren Blom

Dato : 19-03-02 01:14

"Jesper Y. Kristiansen" <jyk@mail.dk> skrev
> Da mit drev kørte under FAT32, kunne jeg udenprobler importere pst-fil
> indeholdende bl.a. kontaktpersoner.
>
> Det kan jeg ikke nu, hvor mit drev er konverteret til NTFS.

Hvad gør du og hvad sker der når du prøver?

Det KAN lade sig gøre, for det gik fint på denne maskine med de samme
vilkår.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper Y. Kristianse~

Dato : 19-03-02 09:10

Filer --> Importer / Eksporter --> Importer fra et andet program eller en
anden fil --> Filen med private mapper (*.pst) --> Gennemse --> Vælger fil.

Så kommer der en boks frem, hvori der står:
Egenskaberne for denne informationstjeneste skal
defineres får brug.

Den besked har jeg stødt på under min tid som FAT32-bruger (øv altså)

/Jesper!

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 19-03-02 09:44

"Jesper Y. Kristiansen" <jyk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> defineres får brug.
>
> Den besked har jeg stødt på under min tid som FAT32-bruger (øv altså)

Hej Jesper.

Du har (selvfølgelig) tjekket, at PST-filen ikke er skrivebeskyttet, ikke ?

mvh

Henrik, Aalborg

Fra : Torben Ruby

Dato : 19-03-02 10:22

du kan ikke hente den direkte fra en backup-cd eller hvad du ellers bruger !
den skal kopieres over på computeren og så skal skrivebeskyttelsen fjernes,
under egenskaber for filen....
Torben

Fra : Jesper Y. Kristianse~

Dato : 19-03-02 12:29