E-Mail
webnoob 5265
Problem med Gravity - expand/collapse thre~
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-03-02 22:40

Jeg har kastet mig over Gravity 2.6 newsreaderen
http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/index.html som faktisk
virker helt ok. Dog er der et lille problem der irriterer mig. Jeg har set
alle indstillinger igennem...tror jeg... men jeg kan ikke finde ud af at få
nyhedsgrupperne til at være "collapsed" som default.
Jeg kan selvfølgelig trykke Ctrl + T hver gang, men er der ikke en lettere
måde? Hvor har jeg overset løsningen...eller kan det slet ikke lade sig
gøre?

- Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 18-03-02 23:08

Lars Jørgensen skrev:

> [...]
> er der ikke en lettere måde? Hvor har jeg overset
> løsningen...eller kan det slet ikke lade sig gøre?

Options, fanen Display, sæt flueben i Threads begin collapsed.

--
mvh.
LarsK

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-03-02 23:26

"Lars Klintholm" <spamfilter@nospam.dk> wrote in message
> Lars Jørgensen skrev:
[cut]
> Options, fanen Display, sæt flueben i Threads begin collapsed.

Ahhh... tak for det. Så har jeg alligevel været forbi den en del gange :-/

- Lars