suzuki ap50
Fra : rene

Dato : 18-03-02 20:21

er der nogen der har samme problemer som jeg.
når det regner kan den ikke kører mere end ca 10 km/t
så sætter den ud.jeg har kigget på tændrør og det er ok.
nye stik til tændspole hjalp ikke nyt tændkabel nej heller ikke.er der nogle
der ved hvad der kan væer galt

Fra : Tim Sørensen

Dato : 21-03-02 16:50

"rene" <flengel@mail.dk> wrote in message
> [...]
> så sætter den ud.jeg har kigget på tændrør og det er ok.
> nye stik til tændspole hjalp ikke nyt tændkabel nej heller ikke.er der

Det der kan være galt, er at tændrørshætten eller tændrøret bliver vådt.
Dett eresulterer så i at strømmen til tændrøret i setedt springer over og
aflader på topstykket.

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Peter Sørensen

Dato : 14-04-02 13:01

Jeg havde det samme problem, det er løst ved altid at
køre med karburator alkohol.

--

Mvh.
Peter Sørensen