Kan ikke åbne skærm & lyd panelet !?
Fra : Klaus Eden

Dato : 18-03-02 20:46

Hej !

Har en Powermac Performa 6400/180 !
System MacOs 8.6

Har i den sidste tid ikke kunne ånne skærm & lyd panelet !
Den siger : Skærm & lyd kan ikke bruges fordi en nødvebdig udvidelse,
system AV er slået fra /installeret. Sørg for at system AV ligger i mappen
udvidelser og genstart.
Har kigget og systemAV ligger altså i system mappen udvidelser !?
Og jeg har genstartet flere gange !

Nogen der ved hvad man kan gøre ??

Mvh
Klaus Eden

Fra : Jesper

Dato : 18-03-02 21:19

in article B8BC0298.455E%Klauseden@mail.dk, Klaus Eden at Klauseden@mail.dk
wrote on 18/03/02 20:46:

> [...]
> udvidelser og genstart.
> Har kigget og systemAV ligger altså i system mappen udvidelser !?

Kør Diskførstehjælp, Doubler MacOS 8.6 komplet i Udvidelseskontrol og
genstart, duer det stadig ikke så reinstallér.
--
Jesper
"Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-03-02 21:31

Klaus Eden <Klauseden@mail.dk> wrote:

> Nogen der ved hvad man kan gøre ?

Hvad har du installeret for nyligt?

Fra : Klaus Eden

Dato : 18-03-02 21:57

> Hvad har du installeret for nyligt?

Amadeus II !
Fik også den tanke det kunne være det og har fjernet programmet,
men det hjalp ikke rigtigt !

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-03-02 22:43

In article <B8BC1334.4568%Klauseden@mail.dk>,
Klaus Eden <Klauseden@mail.dk> wrote:

> Fik også den tanke det kunne være det og har fjernet programmet,
> men det hjalp ikke rigtigt !

Din CarbonLib er blevet opdateret, og det synes Skærm & Lyd nok ikke om.

Fra : Klaus Eden

Dato : 19-03-02 08:49

> Din CarbonLib er blevet opdateret, og det synes Skærm & Lyd nok ikke om.

Ja, der kan man bare se !!
Tak for hjælpen !

Mvh
Klaus Eden