IE størrelser og css?
Fra : Anders Schrøder

Dato : 18-03-02 19:44

Davs.
Jeg har været inde på en enkelt side, hvor man, på trods af et stylesheet
(tror jeg da...det var ikke standard skrifttyper og - farver) kunne bruge
"Size" fra IE 6.
Jeg har været rundt på en del sider, men kan ikke lige regne ud hvordan man
implementerer dét i sit stylesheet.

Siden er for øvrigt www.send-your-friend.dk.

Er der nogen, der ved noget om dét?

Venligst
Anders Schrøder

Fra : scn

Dato : 18-03-02 20:27

"Anders Schrøder" <a_schrod@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:zzql8.7594$ZI6.276635@news000.worldonline.dk...
> [...]
> "Size" fra IE 6.
> Jeg har været rundt på en del sider, men kan ikke lige regne ud hvordan man

Siden kan ikke vises.....

> Er der nogen, der ved noget om dét?

Det afhænger af hvordan skriftstørrelsen er defineret.
"px" og "cm" låser størrelsen uden mulighed for at brugeren kan ændre
størrelsen (dog ikke i Opera)
"%" og "em" giver mulighed for at brugeren kan justere størrelsen
(IE - Vis - Tekststørrelse)

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Anders Schrøder

Dato : 19-03-02 10:40

Thanks a lot....nu har jeg noget at rode videre med.

Venligst

Anders