Hjælp til MOHAA!!!
Fra : Tina

Dato : 18-03-02 18:53

Hejsa NG

Jeg sidder fast, jeg skal ødelægge en prototype. Men hvordan gør jeg lige
det??

Nogle der kan hjælpe mig??

Mvh.
Tina

Fra : Jacob Holm

Dato : 18-03-02 18:55

Tina wrote:

> Hejsa NG
>
> Jeg sidder fast, jeg skal ødelægge en prototype. Men hvordan gør jeg lige
> [...]

Mener du skal ødelægge en lille model inde på et kontor.

Mvh. Jacob.

Fra : Tina

Dato : 18-03-02 19:14

Ja det ved jeg, har fundet den.

Men problemet er hvordan??

Fra : Rune Manscher

Dato : 18-03-02 19:37

"Tina" <tinaw@linuxnet.dk> wrote in message
> Ja det ved jeg, har fundet den.
>
> Men problemet er hvordan??

Et helt vildt bud ville være... at skyde på den ??

*Rune

Fra : Morten Sørensen

Dato : 18-03-02 21:22

> [...]

> Hejsa NG
>
> Jeg sidder fast, jeg skal ødelægge en prototype. Men hvordan gør jeg lige

Du skal allerførst likvidere mændene inde i rummet og så derefter skyde
den lille tingest i smadder.

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:34

On Mon, 18 Mar 2002 20:21:56 +0000 (UTC), "Morten Sørensen" spent 19 lines
telling me:

>Du skal allerførst likvidere mændene inde i rummet og så derefter skyde
>den lille tingest i smadder.

Du kan godt gøre det omvendt, men det er uøkonomisk...

Cerb
--
Visit my website, Cerberus' Hot Spot:
http://www.geocities.com/cerberus_hotdog