Poll: Hvor mange skal til Bakken Fredag?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-03-02 18:38

Hvor man her på NG skal til Bakken på Fredag.
Jeg skal. Så ka' det være at vi ses et sted.

Mvh Thomas

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 18-03-02 18:43

> Hvor man her på NG skal til Bakken på Fredag.
> Jeg skal. Så ka' det være at vi ses et sted.
Tjoe, jeg skal da helt klart. Men nu må vi se om kæresten skal, da jeg ikke
liiiige kan få de nye bremseklodser på. Men måske det lykkedes inden

Mvh
Tim

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-03-02 19:03

I´m there

skal lige have sat DFM mærket på cyklen

Thomas XJ600s ´96 div

Fra : RasmusZX9R

Dato : 18-03-02 19:30

Jeg kommer..((-;
Blå zx9er med koksgrå bundkåbe og fælge,carbon Akrapovic udstødning og
sprit ny EK "guld" kæde og Renthal alutandhjul.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Moller

Dato : 18-03-02 19:32

Jamen.... det gule Lyn kommer også så :)

GT'en kommer hjem Torsdag, men No way den for lov til en bakketur, så
jeg tager MZ'en i stedet :) så er der ingen som er i tvivl om hvem jeg er
derinde :)

VH
Moller
MZ ETZ 251 CDi Gul...
Suzuki GT-380

Fra : Albert

Dato : 19-03-02 07:52

Hø, jeg skal nok kigge efter din guldkæde. Den kan vel ikke være så svær at
få øje på blandt de andre )))

Mvh Albert - Kommer på CBR1K - også med guldkæde

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 19-03-02 20:00

> Hø, jeg skal nok kigge efter din guldkæde. Den kan vel ikke være så svær
at
> få øje på blandt de andre )))
>
> Mvh Albert - Kommer på CBR1K - også med guldkæde
Det kan i sku ikke være bekendt . Thomas Makro har søreme også en
Mujafakæde

Mvh

Tim - den eneste med Mujafafarvet cykel og SORT kæde

Fra : Thomas Makro

Dato : 19-03-02 22:01

On Tue, 19 Mar 2002 20:00:11 +0100, "Tim Hoffmann"
<news@marius-nielsen.dk> wrote:

>Det kan i sku ikke være bekendt . Thomas Makro har søreme også en
>Mujafakæde
LOL

>Tim - den eneste med Mujafafarvet cykel og SORT kæde

Jeg har jo sagt til dig at du skal skynde dig at skille dig af med den
kæde der sidder på, og få en guldkæde

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 20-03-02 22:56

> Jeg har jo sagt til dig at du skal skynde dig at skille dig af med den
> kæde der sidder på, og få en guldkæde
Jaja.. Men din alarm hyler jo hver gang jeg prøver at bytte dem

Timo

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 19-03-02 08:38

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

>I´m there
Me too!

>skal lige have sat DFM mærket på cyklen
Hmm, sådan et burde jeg jo også have. Hvem er det nu lige, der har
lavet dem?

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 20-03-02 09:58

"Kåre Nejmann"
skrev
> Hmm, sådan et burde jeg jo også have. Hvem er det nu lige, der har
> lavet dem?
**********************
RacingBabe, aka Jeanne Fjorback som kan "ses" under tråden "Hvor mange skal
til bakken fredag".

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F måske bakken - afhængig af vejret

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-03-02 16:07

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:3c984f36$0$66965$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> **********************
> RacingBabe, aka Jeanne Fjorback som kan "ses" under tråden "Hvor mange
skal
> til bakken fredag".

Nemmerli, og samme Jeanne måtte da meget gerne sælge mig et par stykker mere

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( DFM mærket's ophavsmand

Fra : Morten Juel

Dato : 18-03-02 19:10

Jeg kan ikke nå det, ingen af mine cykler kan nå at komme på gaden ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 18-03-02 20:03

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Hvor man her på NG skal til Bakken på Fredag.
> Jeg skal. Så ka' det være at vi ses et sted.
>
> Mvh Thomas

Jojo, hvis ikke vejret bliver helt ad H....... til, så skal jeg da også lige
en tur til staden.

Casper
RF600R

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-03-02 20:11

Jo, jeg kommer da. Men det bliver på XT'eren. Blå for øvrigt. Håber da et
par af os ses.

Jeg har kæresten med bag på (hendes MC er heller ikke kommet ud endnu) og
fuld oppakning bag på, da vi bliver til om lørdagen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tommy Fer

Dato : 18-03-02 20:30

Kommer.... med dfm skilt under nummerpladen..

sort micro gixxer, følgende med en masse store cykler (www.pmc.dk) hedder
klubben

skulle lige sige Mikkel Knudsen også kommer med, på en pink saddel (Yams
TDR)

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Armand

Dato : 18-03-02 22:33

Tommy Fer <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en
> Kommer.... med dfm skilt under nummerpladen..
> sort micro gixxer, følgende med en masse store cykler

Hvad blev der af den grønne topbox?

--
Armand.

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 19-03-02 01:48

> Tommy Fer <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en
>
> Hvad blev der af den grønne topbox?
>
> --
> Armand.

*lol* Den røg af et par dage efter polle turen... Den var ikke ligefrem
aerodynamisk korrekt... Det betyder jo en kende på en 250 ccm'er

Mikkels (på tdrén) røg da han mente at hans Metzler Saraha dæk kunne køre
til en nedlægningsvinkel af ca 45 grader.... det kan man... NÆSTEN.... i
styrtet blev styr bukket, udstødning ridset og mikkels dragt fik lidt
knubs.... og katastrofen.... Mælkekassen ligger nu ved et lyskryds nær Ikea
Taastrup...

--
Mvh Tommy Fer

Fra : RacerNiels

Dato : 19-03-02 09:32

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote in message

> *lol* Den røg af et par dage efter polle turen... Den var ikke
ligefrem
> aerodynamisk korrekt... Det betyder jo en kende på en 250 ccm'er

HA! Taber ;-b

Min sidder stadig på og 150 med diverse effekter i er ikke noget problem, og
så er den jo skide praktisk!! Den får lov at sidde lidt endnu - eller i
hvert fald til jeg får taget mig sammen til at sætte Givi'en på igen.

Niels
XS400-MK

Fra : Jon Larsen

Dato : 20-03-02 21:04

"> Kommer.... med dfm skilt under nummerpladen..

> sort micro gixxer, følgende med en masse store cykler (www.pmc.dk) hedder
> klubben

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
LOL.. me too osse med DFMskilt og tanktaske af mærket 2KEEN....

Og damen bagpå

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 18-03-02 21:21

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> writes:

> Hvor man her på NG skal til Bakken på Fredag.
Jo da, med kæresten bagpå og 3-4 andre cykler fra klubben.

/Uffe
Bandit 600

Fra : G-MC

Dato : 18-03-02 22:19

Vi kommer min.3 stk måske 4 afhængende af det dejlige Danske forår!!

Mch Jeppe Yamaha TX/XS 650 75'

Fra : Allan Wisborg

Dato : 19-03-02 07:20

Jeg er blevet "gammel", så jeg kommer kun hvis der er tørvejr

Allan

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-03-02 23:10

Jeg dukker op medmindre der er skybrud

Fra : m.grewy

Dato : 18-03-02 23:48

Jeg kommer også hvis det ikke sner eller er orkan.
Vi kommer ca 8 stk herfra Fredericia.

Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-03-02 09:58

"m.grewy" <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kommer også hvis det ikke sner eller er orkan.
> Vi kommer ca 8 stk herfra Fredericia.

Hey michael hvad klok kører i fra fredericia?? jeg har nemlig fået lovning
på Lau´s bandit, så hvis tiden og vejret tillader det ville jeg gerne slå
følge med jer..

Med Venlig Hilsen

Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 19-03-02 10:47

Vi kører kl 12 fredag fra klubhuset.
du kan vel huske hvor det ligger :)

Michael

Fra : RacingBabe

Dato : 19-03-02 15:52

> Vi kører kl 12 fredag fra klubhuset.
> du kan vel huske hvor det ligger :)
>
> Michael

------------
Nu hvor Morten må følges med jer, hvad så med mig

/ Jeanne, SV650S

Fra : m.grewy

Dato : 19-03-02 16:57

Ja da du kommer bare kl 12

Michael

Fra : Morten Dahl

Dato : 20-03-02 08:16

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse

> ------------
> Nu hvor Morten må følges med jer, hvad så med mig

Jeanne så kan vi slå følge fra DTC kl 11 eller sådan noget, jeg har været ho
chaufførerne før (også i ædru tilstand !!)

-
Morten

Fra : RacingBabe

Dato : 20-03-02 09:06

> [...]
ho
> chaufførerne før (også i ædru tilstand !!)

-----------
Hej Morten!

Det lyder fint, vi ses.

/ Jeanne

Fra : Ped

Dato : 18-03-02 22:57

Me too... - og måske op til en halv snes flere fra Vojens MC (lidt
afhængig af vejr, dagsform osv.)

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : m.poll

Dato : 18-03-02 23:10

Hør, hov stop.
Nu kan jeg se på overskriften at den var til mig:
>Poll: Hvor mange skal til Bakken Fredag?
Det ved jeg ikke, men jeg kommer.

Med venlig hilsen
Martin POLL
Bare den mindste afstemning og mit navn bliver nævnt
SL1000 Falco med skilt.
www.martinpoll.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-03-02 10:34

> Hvor man her på NG skal til Bakken på Fredag.
> Jeg skal. Så ka' det være at vi ses et sted.

Skulle - men nu mangler jeg bla. en udstødning...

*/A

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-03-02 21:59

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Hvor man her på NG skal til Bakken på Fredag.
> Jeg skal. Så ka' det være at vi ses et sted.
>
> Mvh Thomas

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeg skal osse hvis min udstødning når at blive færdig til torsdag aften som
lovet..... Gæt hvem der skal samle MC hele natten så

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Armand

Dato : 20-03-02 15:48

Jon Larsen <jon.soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> Jeg skal osse hvis min udstødning når at blive færdig til torsdag
aften som
> lovet..... Gæt hvem der skal samle MC hele natten så

Og jeg har med slet skjulte fortsæt lovet Erik med at slæbe VFR'eren op
fra kælderen til aften

Om jeg får tid på fredag, er så en anden sag :-/

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 21-03-02 07:33

> [...]
> fra kælderen til aften
>
> Om jeg får tid på fredag, er så en anden sag :-/

Det skal du da, nu har jeg jo også været ude på det grå lånermarked og
stiller op i fredericia med 1stks bandit600 touringstyle (eller scania
style)...

Kom nu Kim, vi lokker gør vi

-
Morten Dahl

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 20-03-02 14:30

skulle ha været...
hondaen er klar... tøjet er klart men jeg er ikke :(
har sprunget en sene i højre hånd så jeg kan ingenting lige nu *snøft*

MVH Claus
(der nu har en honda cb750f2 '77 og mvx 250 '86 stående til nærmest ingen
verdens nytte)

Fra : Jon Larsen

Dato : 20-03-02 21:03

> [...]
>
> MVH Claus
> (der nu har en honda cb750f2 '77 og mvx 250 '86 stående til nærmest ingen
Hvad har du så højrefoden til ?!?!?!?!?!
Nej hvor surt... god bedring og håber at du hurtiht kommer ud igen !!!

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 21-03-02 12:37

"Jon Larsen" <jon.soegaard@larsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> "> skulle ha været...

> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Hvad har du så højrefoden til ?!?!?!?!?!
> Nej hvor surt... god bedring og håber at du hurtiht kommer ud igen !!!

det mest sure af det hele jeg sku sætte min 750er op på centerstøttefoden da
senen sprang...

Mvh Claus der ønsker alle en god tur