udregning af afgift
Fra : Rene´Peters

Dato : 18-03-02 18:37

Told og skat vil ikke hjælpe uden registreringsatest,og jeg vil gerne vide
hvor meget jeg skal regne med i afgift for en suzuki 250 rgv fra tyskland

Fra : Morten Juel

Dato : 18-03-02 19:15

Tjaa fingerreglen siger 2/3 af dansk salgspris !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fra : Armand

Dato : 18-03-02 21:54

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Tjaa fingerreglen siger 2/3 af dansk salgspris !

- - -Som kan være lidt svær at finde for RGV'ens vedkommende

For tre års tid siden snakkede jeg med en der havde en "Pepsi" (den med
udstødninger på begge sider!) indregistreret, og han havde dengang
betalt 11.500,- i depositum og næsten fået tusind tilbage efter
vurdering!

--
Armand
(selv med en i kælderen)

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-03-02 22:18

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaa fingerreglen siger 2/3 af dansk salgspris !
>
> --
Af nyprisen?

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 21-03-02 01:08

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en

> "Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Af nyprisen?

Af det for tiden værende brugtprisleje for tilsvarende model (km &
årgang)!

Og reglen er nu nærmest 60%; men hvis man regner med 1/3 i max-pris for
den påtænkt importerede, sikrer man sig at der er overskud i handelen!

--
Armand