Hvad er det lige mouse events returnerer??~
Fra : Kasper Kau

Dato : 18-03-02 17:59

Hej,

sikkert et nemt spørgsmål men jeg kan simpelthen ikke finde det nogen
steder.

Hvis man f.eks. overskriver en Components public boolean mouseMove(Event e,
int x, int y) hvad er det så lige for en bolsk værdi den skal returnerer???
Der står intet om det i API'en (måske fordi mouseMove den er depricatet).
Jeg kunne gætte på den returnerer hvor vidt et repaint() er nødvendig? Eller
hvad?

Mvh KK

Fra : Filip Larsen

Dato : 18-03-02 19:14

Kasper Kau skrev

> [...]
returnerer???
> Der står intet om det i API'en (måske fordi mouseMove den er depricatet).

Så vidt jeg kan se, så bliver returnværdien slet ikke brugt nogen steder i
Java 1.1.8 koden (java.* pakken og dens underpakker). Men metoden har også
være deprecated siden 1.0 så man kan nok ikke forvente at den "virker" mere

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>