Low Profile grafikkort
Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 18-03-02 17:51

Jeg render og leger lidt med idéen om at samle en lille bitte spand med
Aopen H300A kabinettet. Det er et Micro ATX kabinet, og kan som sådan kun
tage low profile udvidelses kort.

Jeg har fundet et rigtigt fedt bundkort og hvad der ellers skal til, og jeg
mangler sådan set kun netkort og grafikkort, for at systemet er komplet.
Netkort er jo offtopic her, og burde også være let nok at finde alligevel.

Men hvad grafikkort angår, så har jeg lidt flere problemer. Det skal være
AGP, og et af de kort jeg har fundet i en low profile udgave er Matrox G550.
Det er jo egentlig et glimrende kort, men det halter lidt hvad 3D angår. Det
er ikke så kritisk, for det bliver ikke en gamer-spand, men jeg ville nu
godt have at den kunne trække en omgang %TIDENS_3D_SPIL% i ny og næ. Hvis
ikke der findes andet, så bliver det det kort.

Men er der nogen der kender til andre low profile AGP grafikkort?

Fra : K E Nielsen

Dato : 18-03-02 18:53

Itbutikken har:
3D Blaster GeForce 2 MX400 32MB AGP (Low Profile)

Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 18-03-02 19:24

> Itbutikken har:
> 3D Blaster GeForce 2 MX400 32MB AGP (Low Profile)

MIN HELT!

Det er jo perfekt. Og så ca. 500 kr. billigere end G550.

Jeg fatter bare ikke at jeg kunne overse det, efter flere timer på Google.

Nå, men tak for hjælpen.

Iøvrigt, hvis der er nogen der har andre forslag, så lader jeg da gerne
høre. Jeg skal ikke bestille noget før tidligst d. 1. (og det i flere
betydninger)

PS: Og hvis der nu lige tilfældigvis er nogen der ved hvor man finder et low
profile netkort, så kan de jo lige liste mig en lille e-mail, så vi ikke får
off-topic snak her :)

Fra : Jens Rex Bræmhøj

Dato : 18-03-02 19:27

> [...]
low
> profile netkort, så kan de jo lige liste mig en lille e-mail, så vi ikke

Hov... sørme om ikke itbutikken.dk var leverings dygtig i det også. Det er
godt nok lidt dyrt det netkort, men så pyt da.

Så har jeg vidst hvad jeg skal bruge.