Kritik af Geforce 4 MX440
Fra : Brian og Charlotte

Dato : 18-03-02 17:47

Jeg fandt lige en interessant artikel ang. ovenst. grafikkort, hvor
forfatteren ikke som så mange andre(måske overilet) kritiserer kortet.
http://www.tweakup.dk/guider/grafikkort/SumaGF4MX440/sumamx440.htm

Jeg mener i forhold til prisen er ovenstående et meget godt køb.

Mvh,
Brian

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-03-02 21:13

Brian og Charlotte wrote:

> Jeg mener i forhold til prisen er ovenstående et meget godt køb.

Måske, men det tangerer svindel at kalde det for et GeForce4. Det kan
kun være gjort for at nare folk til at tro de gør et super godt køb og
får noget der er bedre end Radeon 8500, bare for de Nvidia har indset de
ikke kan konkurrere på pris/ydelse

Det er ligesom det TNT2 M64 de engang kom med, jeg har talt med folk som
var sikre på det var bedre end et alm TNT2 hvor de faktisk havde været
bedre tjent med et TNT.

Mvh

Bruno

Fra : Jakob H K

Dato : 19-03-02 08:40

> Det er ligesom det TNT2 M64 de engang kom med, jeg har talt med folk som
> var sikre på det var bedre end et alm TNT2 hvor de faktisk havde været

Nu er der jo også omkring 700 kr forskel på det billigste geforce 4 mx440 og
et 8500.

Hygge

Jakob H K

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 19-03-02 19:48

Forskellen i ydelsen er langt mere end 700 kr.