Driver til Asus 6800 Deluxe søges
Fra : sakket

Dato : 18-03-02 16:47

Hej gruppe.

En af mine kammerater har bedt mig om hjælp til at skaffe ham en driver til
hans Asus 6800 Deluxe. Han kører med ver. 3.75 men hans TV-Out fungerer ikke
rigtigt.
Er der nogen der kan hjælpe? Evt med en ny/ældre driver der virker?

(Vi HAR prøvet alle driver-sites vi kender, og har kun kunnet finde v.3.75
= 9x375drv.zip)

På forhånd tak

--
take care
sakket

Fra : Steffen Jensen

Dato : 18-03-02 20:41

hvis det er tvout, der er det eneste problem så hent tvcc fra come.to/tvout
sammen med det kan i bare bruge nvidias detonator driver.

Mvh
Steffen

Fra : sakket

Dato : 19-03-02 00:01

Steffen Jensen" <sejensen@mip.sdu.dk> wrote in message
> [...]
come.to/tvout
> sammen med det kan i bare bruge nvidias detonator driver.

Tak. Det vil blive prøvet.

Fra : sakket

Dato : 19-03-02 17:16

> Steffen Jensen" <sejensen@mip.sdu.dk> wrote in message
> come.to/tvout

Det kunne ikke helt gøre det ;-(
Med programmet installeret vendte det tilbage med :
"the tv-encoder could not be detected" , trods forsøg med både Asus-drivere
og nVidia ref.-drivere.

Nogle andre idéer?

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 19-03-02 23:38

On Tue, 19 Mar 2002 17:15:40 +0100, "sakket"
> [...]

>Med programmet installeret vendte det tilbage med :
>"the tv-encoder could not be detected" , trods forsøg med både Asus-drivere

Akkurat samme besked får jeg med mit Asus V6800 Deluxe.

>Nogle andre idéer?

Det samme spørger jeg om.......

--------
Med venlig hilsen

Simon Walther-Larsen, Haderslev - Sdr. Jylland

Fjern xxx i emailadresse ved besvarelse hertil