Hoooold da op,den rykker..((-:
Fra : RasmusZX9R

Dato : 18-03-02 16:41

Hej NG!
Så fik jeg endelig de sidste dele hjem fra england, så jeg kunne komme
ud og køre.
Indkøbene bestod bl.a. i letvægts tandhjul fra Renthal som samtidig
gearer den ca 10 % ned.
Det er noget der kan mærkes..((-:
Jeg har så lige fået et andet problem.
Mit speedometer passer jo så overhovedet ikke mere,da det måler på
forreste tandhjul.
Så var det lige jeg ville høre hvor man billigst køber en Sigma BC800 i
Kbh området?
Eftersom alle snakker om sådan en, går jeg ud fra at det er sådan en jeg
må have..(-;
Vi ses på fredag
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : origo@earthling.net

Dato : 18-03-02 16:36

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message
> Eftersom alle snakker om sådan en, går jeg ud fra at det er sådan en jeg
> må have..(-;

Du skal da ha en "yellow box", så kan du korrigere det original speedometer
helt nøyaktig. Så slipper du også for problemet med sykkelcomputerens
langsomme oppdatering.

Har selv en som jeg fikk som demo for noe tid siden, den fungerer perfekt.
Kan justeres i intervaller på 0,25%.
http://www.blackrobotics.com

JS

Fra : RasmusZX9R

Dato : 18-03-02 17:09

" > Du skal da ha en "yellow box",
Selfølgelig skal jeg da det..((-:
Jeg vidste bare ikke at de fandtes.
Sætter man den bare bag på speedometeret?
og hvordan er den at justere?
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : origo@earthling.net

Dato : 18-03-02 17:03

> Sætter man den bare bag på speedometeret?
> og hvordan er den at justere?

Et eller ennet sted på din gorboks, er det en hastighets sensor. Den koples
inn på dette kabel, og justerer etterfølgende pulsfrekvensen. Justering
foregår via små vippebrytere, og det fungerer som sagt upåklagelig. Det er
mere info på det link jeg sendte tidligere.

JS

Fra : RasmusZX9R

Dato : 18-03-02 17:31

" >
> [...]
Det er
> mere info på det link jeg sendte tidligere.

Jeg var lige lidt for utålmodig..((-;
Jeg har fået læst hvad der er at læse om den nu og det lyder jo godt
nok.
Sådan en køber jeg straks.
Da du har fået en som demo,skal jeg så nævne at det er dig jeg har hørt
om den,fra?
Hvor lang leveringstid var der på din?
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : origo@earthling.net

Dato : 18-03-02 18:04

> Da du har fået en som demo,skal jeg så nævne at det er dig jeg har hørt
> om den,fra?
Det må du godt, men det er ikke sikkert det er Roman du kommer til å tale
med / som leser din mail.
Produktet kan uansett anbefales, og det sier jeg ikke fordi jeg fikk min
gratis

JS

Fra : origo@earthling.net

Dato : 18-03-02 19:31