Ram !
Fra : Hagman

Dato : 18-03-02 16:21

Jeg har 384 Ram PC133 i min PC nu.

Hvis jeg nu køber en 256 Ram pc 2100, og lægger den ene 128-ram-klods over i
min kones PC..

Det vil sige, at jeg har 512 Ram i min PC, den ene 256-klods er pc133, og
den anden er 256 pc2100.

MEN, hvad har det at sige, at jeg har en pc2100 ram-klods + en PC133 i, og
kan det anbefales ?

Fra : Christian Catu

Dato : 18-03-02 16:33

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> den anden er 256 pc2100.
>
> MEN, hvad har det at sige, at jeg har en pc2100 ram-klods + en PC133 i, og

What??? Jeg går ud fra at du har et Asus A7A266 board eller lign. der både
kan tage ddr ram og sd ram. I det tilfælde får du ikke så hulens meget ud af
det, da det er enten eller med rammen. Du kan med andre ord bruge sd ram
(pc133) _eller_ ddr ram (pc2100)

Catu

Fra : Morten

Dato : 18-03-02 16:36

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message

> MEN, hvad har det at sige, at jeg har en pc2100 ram-klods + en PC133 i, og
> kan det anbefales ?

Jeg har slet ikke nogen ram. Det vil jeg anbefale dig, måske også futte over
i en gruppe som har noget med ram/hardware at gøre!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 16:41

In dk.spil.computer, Morten wrote:

>Jeg har slet ikke nogen ram. Det vil jeg anbefale dig, måske også futte over
>i en gruppe som har noget med ram/hardware at gøre!

Jep, dk.edb.hardware...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Arcana

Dato : 18-03-02 16:55

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> MEN, hvad har det at sige, at jeg har en pc2100 ram-klods + en PC133 i, og
> kan det anbefales ?

Prøv at spørge i news:dk.edb.hardware.

/arcana

Fra : Wizeguy

Dato : 18-03-02 18:25

> [...]
> den anden er 256 pc2100.
>
> MEN, hvad har det at sige, at jeg har en pc2100 ram-klods + en PC133 i, og

Dette er nok ikke den rigtige gruppe til den slags spørgsmål, men lad gå for
denne gang Som jeg forstår det, spørger du om det kan lade sig gøre at
DDR SD-RAM sammen med SD-RAM. Dette kan IKKE lade sig gøre uanset, om dit
bundkort kan tage begge typer RAM - det er enten eller.
--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 18-03-02 20:02

> [...]
> den anden er 256 pc2100.
>
> MEN, hvad har det at sige, at jeg har en pc2100 ram-klods + en PC133 i, og

Du kan ikke umiddelbart blande PC133 RAM og PC2100 (DDR) RAM. Det vil kræve
et bundkort der understøtter begge typer af RAM.
Så før du køber noget ekstra RAM bør du undersøge hvilke RAM-typer dit
bundkort kan bruge.

Dit spørgsmål hører egentlig til i news:dk.edb.hardware så FUT er sat til
denne gruppe.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 20:14

In dk.spil.computer, Jimmy Nielsen wrote:

<snip>
>Dit spørgsmål hører egentlig til i news:dk.edb.hardware

Det tror jeg snart at han har forstået

FUT: dk.edb.hardware

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)