AGP ell. PCI på bundkort
Fra : /palle

Dato : 18-03-02 15:17

Er det ikke på bundkortet at grafikkortet sider.

Hvordan ved jeg om mit bundkort kan køre AGP? (rimelig nyt bundkort, køre
AMD XP processer)

--
/palle
No lame SIGNATURER

Fra : Atcox

Dato : 18-03-02 15:44

> Hvordan ved jeg om mit bundkort kan køre AGP? (rimelig nyt bundkort, køre
> AMD XP processer)

Så kan du være sikker på at der også sidder en AGP-port på det.

Pelle.

Fra : Thostrup

Dato : 18-03-02 16:37

Det er et brunt slot i stedet for de hvide PCI slot

Mvh

Thostrup

Fra : Wenzel

Dato : 18-03-02 22:15

Tja, der må være en AGP (brun fætter på bundkort) se i bios, normalt er der
et sted hvor man kan definerer settings for AGP porten.

wenzel