hvor gl kan en hæk blive?
Fra : kirsten pedersen

Dato : 18-03-02 14:31

Kære gruppe,
er der nogen der ved, hvor gammel en hæk med avnbøg kan blive?

Den er begyndt at se 'ældet' ud - er nok en 40-45 år gl

Kan det nytte at klippe den ned??

venlig hilsen kirsten pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-02 17:05

"kirsten pedersen" <kirsten@tatt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogen der ved, hvor gammel en hæk med avnbøg kan blive?
>
> Den er begyndt at se 'ældet' ud - er nok en 40-45 år gl

Det kommer meget an på hvilke hækplanter det er

Hilsen Aksel

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-03-02 18:40

Avnbøg stod der....

http://www.gartneriet.dk

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-03-02 22:19

kirsten pedersen wrote:

> Kære gruppe,
> er der nogen der ved, hvor gammel en hæk med avnbøg kan blive?

Det ved jeg ikke, men mon ikke 100 år er maksimum

> Den er begyndt at se 'ældet' ud - er nok en 40-45 år gl

men hvad er der i vejen med den?
Hvordan ser den gammel ud?

> Kan det nytte at klippe den ned??

Nej, avnbøg døer
hvis der ikke er nogen grene og knupper på den.