Dk.Livssyn.Racisme
Fra : MartiN

Dato : 18-03-02 13:51

Peter B. Juul skrev
i tråden »dk.livssyn.mormon« d. 17.03.02, kl. 23:54...

> Short form: Deseret er et ret farvet forlag.

Apropos farvet...

Anders PJ skrev til Erik EL,
samme tråd -16.03.02, 10:09...

Hvorpå jeg nu godt kunne tænke mig at vide, om nogen
har et behørigt svar på nedenstående... Skønt jeg nok er klar
over, at Erik allerede selv har 'meldt sig ud af partyet' og vel
ikke forventer, man 'byder ham op til dans:

Erik E.L. skrev,
samme tråd, 17.03.02, 21:33...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-03-02 14:11

"MartiN" <dangold@mail.dk> writes:

> Hvorpå jeg nu godt kunne tænke mig at vide, om nogen
> har et behørigt svar på nedenstående...

Bodil har da svaret på det.

--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Fra : MartiN

Dato : 20-03-02 17:03

On 18 Mar 2002 14:11:00 , Peter B. Juul wrote:

>Bodil har da svaret på det.

Ja, så mu du / I meget undskylde...
Jeg har i gennem et stykke tid afprøvet og kørt med 3-4 forskellige
browsere. Men det lader til at synkronisringsfunktionen har lidt
under eksperiementet -og ingen af meddelelseslisterne synes
at være intakte... Jeg håber ikke det gentager sig!

Mon du gad sige mig hvor det nævnte svar fra Bodil
eventuelt skulle findes?.. I mellemtiden har jeg også
set Indlæg fra Kenn og dig, der omhandler sagen.

Men det hænger også lidt sammen med, at man
i længere tid ikke har kigget ind: Svært at vide, hvad
man skal tage alvorligt -eller blot arkivere under
betegnelsen 'spilopmageri.

--
Mvh, pmn.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-03-02 17:48

dangold@mail.dk (MartiN) writes:

> Mon du gad sige mig hvor det nævnte svar fra Bodil
> eventuelt skulle findes?.. I mellemtiden har jeg også
> set Indlæg fra Kenn og dig, der omhandler sagen.

Prøv at kigge tilbage i gruppen. Din newsreader skulle gerne have
trådet Bodils svar lige efter Jórgens.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Tryk NO NO NO NO NO NO, herefter er telefonen i
The RockBear. ((^)) 'Normal stilling'"