Viben kommet (forlængst)
Fra : orbital

Dato : 18-03-02 14:16

Hej

Viben er ialfald kommet til Gunderød nu (Nordsj.).

Sidste weekend var der store flokke (50 - 100) med vindrosler, sjagger
og misteldrossel der gik og pillede orme ved Frederiksdal i
hestefoldene.

John

Fra : Morten Wittenkamp

Dato : 18-03-02 21:43

Så flere ved Rågeleje nærmere ved sommerparken.
De var begyndt at "lege"

Fra : Morten Bo Johansen

Dato : 19-03-02 22:59

Morten Wittenkamp <wittenkamp@os.dk> wrote:

MW> Så flere ved Rågeleje nærmere ved sommerparken.
MW> De var begyndt at "lege"
MW> "orbital" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Medio februar så jeg 20+ viber på markerne ved Urup Dam (Urup
Mose i lokal argot), lidt uden for Odense, så ja viben har
været her et stykke tid.

Morten

--
"Fanaticism consists in redoubling your efforts when you have forgotten
your aim." (George Santayana)