www.jagttegn.dk
Fra : Karsten

Dato : 18-03-02 13:01

Hej
Er jeg den eneste der har problemer med at melde vildtudbytte ind på
www.jagttegn.dk ??????

--
Karsten
pa2@image.dk

Fra : Thomas

Dato : 18-03-02 13:18

Jeg både indbetalte jagttegn og indberettede vildtudbytte i går (d. 17/3) på
www.jagttegn.dk uden problemer. Men hvor, i processen, opstår problemet med
din indberetning?

/Thomas

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 18-03-02 19:05

Hej Karsten...

Der åbnes for indberetning igen d. 19 marts. Kl. 12.00

Mvh Jaime

Fra : PH

Dato : 18-03-02 19:50

Jeg har kikket på siden, og der står sådanne

Det er pt. ikke muligt at indberette vildtudbytte - åbnes den 19. marts 2002
kl. 12.00

Fra : henrik jørgensen

Dato : 19-03-02 16:20

er ok idag