Ny Airport basestation
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-03-02 13:15

Er der nogen i gruppen her som har fået den nye airport basestation. Det
er en forespørgsel idet jeg selv har købt en tilbage i december måned og
stadig ikke modtaget den. Kan Apple virkelig ikke levere produktet
endnu?
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-03-02 13:31

> [...]
> er en forespørgsel idet jeg selv har købt en tilbage i december måned og
> stadig ikke modtaget den. Kan Apple virkelig ikke levere produktet

mystisk, jeg har lige bestilt en sammen med en iBook samt kort.
Leveringstiden blev sat til 9 dage da jeg bestilte ? ..har du prøvet at
kontakte din forhandler ?

/thomas

Fra : Peter Kiil

Dato : 18-03-02 14:23

in article 1f98th9.adn83k1vq2uwwN%t@garbage.dk, Thomas von Hassel at
t@garbage.dk wrote on 18/03/02 13:31:

> mystisk, jeg har lige bestilt en sammen med en iBook samt kort.
> Leveringstiden blev sat til 9 dage da jeg bestilte ? ..har du prøvet at
> kontakte din forhandler ?

På mit arbejde har vi leveret mange efterhånden. Så det kan ikke rigtig
passe at Apple skal være så lang tid om det.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-03-02 15:20

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1f98th9.adn83k1vq2uwwN%t@garbage.dk, Thomas von Hassel at

> På mit arbejde har vi leveret mange efterhånden. Så det kan ikke rigtig
> passe at Apple skal være så lang tid om det.

Så rykker jeg min forhandler, tak.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Niels Hunniche

Dato : 18-03-02 08:35

Der hvor jeg arbejder er den da på lager i hobetal.

Niels