T39 - nogle spørgsmål!
Fra : Kefka

Dato : 18-03-02 12:06

Hej

Jeg har lige anskaffet mig en T39 og er mucho mucho glad for den.

Dog har jeg lige et par spørgsmål til andre T39-ejere:

Når jeg taler i telefonen har jeg lagt mærke til at telefonens skærm fyldes
med en masse krimskrams. Dvs. uret, min batterimåler og
modtageforholdsmeteret bliver nærmest visket ud og skærmen fyldes med noget
miskmask. Det påvirker på ingen måde telefonens samtaleevne, men det undrer
mig bare, så jeg spørger lige jer om det er normalt?

Hvis man køber en mp3-afspiller til telefonen, er der så inkluderet headset
i afspilleren?
Hvor kan man evt. købe sådan en billigst via. Internettet?

MVH
Kefka

Fra : Ross

Dato : 19-03-02 09:34

Hej

De gange jeg har haft mulighed for at se på skærmen mens jeg snakkede, har der ikke været spor krimskrams.

vh
Ross

Fra : Ross

Dato : 19-03-02 09:36

Hej

Jeg ved ikke hvor du kan få den billigst, men jeg har gjort den erfaring, at ikke alt er billigt på Internettet. Jeg så et chatboard
til en T39 til 198 kr. ved T.Hansen og næsten ligesåmeget hos Vicshop, men jeg fik et hos Merling til 59 kr. Så man skal se sig godt
for.

Fra : Kefka

Dato : 19-03-02 11:11

"Ross" <jsle@hotmail.com> wrote in message news:a76tej$c20$2@sunsite.dk...
> [...]
> til en T39 til 198 kr. ved T.Hansen og næsten ligesåmeget hos Vicshop, men
jeg fik et hos Merling til 59 kr. Så man skal se sig godt

Tak for svaret....men...

Jeg ledte ikke lige efter et chatboard, men mp3-afspiller.
Men tak alligevel.

Kefka

Fra : H3nrik V!

Dato : 23-03-02 11:03

"Kefka" <nospammm@anarki.dk> wrote in message

> Tak for svaret....men...
>
> Jeg ledte ikke lige efter et chatboard, men mp3-afspiller.
> Men tak alligevel.

Jeg tror bare at Ross' svar antydede at du skal undersøge priserne
ordentligt, da der måske kan være ligeså store prisforskelle på MP3-playeren
som på Chatboardet...!

/H3nrik!

Fra : John Hinge

Dato : 19-03-02 11:59

On 18 mar 2002 Kefka was heard to say:

> Hej
>
> Jeg har lige anskaffet mig en T39 og er mucho mucho glad for den.

Tillykke med den lille ny

> [...]
> fyldes med noget miskmask. Det påvirker på ingen måde telefonens
> samtaleevne, men det undrer mig bare, så jeg spørger lige jer om

Jeg har ikke set det på min T39, så det lyder da umiddelbart
som om din telefon er lidt forkølet, måske endda syg :)

> Hvis man køber en mp3-afspiller til telefonen, er der så
> inkluderet headset i afspilleren?
> Hvor kan man evt. købe sådan en billigst via. Internettet?

mp3 dimsen kommer med et handsfree headset. en prop i hvert øre, og
så hænger der sådan en lille dims cirka i mundhøjde til højre.
Det sku ifølge manualen fungere således at når der kommer et
opkald, så trykker du på en lille knap på den dims der ved munden
så pludrer du løs, og når du er færdig trykker du igen, og
så lægges der på, og musikken fortsætter.
Vær opmærksom på at den dims som selve RAM kortet sidder i, altså
ikke er helt ustyrligt godt til at holde fast på kortet.
Jeg har flere gange oplevet at kortet arbejdede sig ud ved almindelig
gang. Og har løst det ved at sætte en elastik omkring det.

Hvor du køber dimsen er et godt spørgsmål. Prøv en af de større
mobilting/Ericsson forhandlere

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Kefka

Dato : 20-03-02 10:40

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message

> Jeg har ikke set det på min T39, så det lyder da umiddelbart
> som om din telefon er lidt forkølet, måske endda syg :)

Den er nok en lille smule syg - eller også er den bare på syretrip, hver
gang jeg taler i telefon. Jeg ved dog ikke rigtig om jeg gider bytte den...
T39´eren er svær at lægge fra sig og undvære!