Box til dataopsamling
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-02 11:35

Hej!
Er der nogen der kender en boks der er til at tilslutte PTSN nettet der kan
bruges til dataopsamling. Det skal være sådan så data kan hives ud af den
realtime via RS-232 eller Parallel til et ordre system.
Den skulle også gerne kunne gentage indtastninger (f.eks "du har bestilt
<tastetryk> x")
Er der nogen der kender til en sådan boks og evt hvor den fåes samt pris?

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-03-02 17:25

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:Bpjl8.7371$ZI6.256214@news000.worldonline.dk...
> [...]
den
> realtime via RS-232 eller Parallel til et ordre system.

Snakker du noget voice-response?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-02 19:04

> "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
> [...]

Det ved jeg ikke om jeg gør?
Brugeren intaster jeg ønsker f.eks 2tastetryk af nr 8 (hvilket kan
repræsentere 2kg Hvedemel eller hvad ved jeg) Brugeren skal så have sin
indtastning 'oplæst' eller på anden måde bekræftet..

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-03-02 19:21

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:WZpl8.7573$ZI6.274943@news000.worldonline.dk...
> [...]
sin
> indtastning 'oplæst' eller på anden måde bekræftet..

Altså en bruger ringer til dit nummer og trykker fx 2#8 og systemet
bekræfter at der er tale om 2 kg hvedemel. Derefter skal systemet sende
"ordren" via RS-232?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-02 21:18

> [...]
>
> Altså en bruger ringer til dit nummer og trykker fx 2#8 og systemet
> bekræfter at der er tale om 2 kg hvedemel. Derefter skal systemet sende

Pretty much ja..
På sin vis kunne det også godt være computeren der sendte "svarerne" til
brugeren..
Jeg aner ikke rigtigt hvad sådan en boks hedder på fagsprog så det er lidt
svært at finde noget på google ;)
Om det er RS-232/Parallel er på ingen måder afgørende..

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-03-02 22:44

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:EXrl8.7643$ZI6.282727@news000.worldonline.dk...
> Jeg aner ikke rigtigt hvad sådan en boks hedder på fagsprog så det er
lidt
> svært at finde noget på google ;)

Kig efter Voice Response Unit (VRU)

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-03-02 09:20

> "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
> meddelelse news:EXrl8.7643$ZI6.282727@news000.worldonline.dk...
> lidt
>
> Kig efter Voice Response Unit (VRU)

Ahae :)
Du har ikke nogle konkrete producenter? , fordi hvis man søger efter VRU så
kommer der en frygtelig masse (500.000) hvoraf det er en masse firmaer der
tilbyder denne service og ikke en boks man kan købe :(

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-03-02 12:18

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:5xCl8.7975$ZI6.314705@news000.worldonline.dk...
> Du har ikke nogle konkrete producenter?

Jeg kender umiddelbart kun Meridian fra Nortel

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?