[Boksning] Prince Naseem vs. Manuel Calvo
Fra : Janus Høi

Dato : 18-03-02 11:19

Den 23. Marts bokser Prince Naseem mod Manuel Calvo i London Arena.
Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor det bliver vist i fjerneren.

DR1 har øjensynligt svigtet denne gang.

Er der nogle af jer der ved besked?
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Janus Høi

Dato : 18-03-02 12:06

"Janus Høi" <hoi@****jagi.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer der ved besked?

Nu har jeg selv fundet ud af det...

Der er en forklaring på alting...
Klippet fra http://dk.sports.yahoo.com/020312/65/vc8d.html:

<Citat>
Prinsens comeback udsat

Prince Naseems comeback-kamp mod Manuel Calvo den 23. marts i London Arena
bliver ikke til noget i denne omgang.

En rygskade har fået prinsen til at melde afbud.

Den karismatiske og til tider arrogante Naseem har ikke bokset en kamp siden
knockout-nederlaget til Marco Antonio Barrera i Las Vegas sidste år.

Han har siden droppet sin træner og de luksuriøse træningsfaciliteter i USA
og Tenerife til fordel for sit nye træningsgym i London med sin nye træner
Oscar Suarez.
</Citat>

Så ved vi dét.

"Naseem har ikke bokset en kamp siden knockout-nederlaget til Marco Antonio
Barrera i Las Vegas sidste år."

Så vidt jeg husker, var det ikke en KO Barrera trak i land. Derimod var det
en yderst tvivlsom point-sejr. Jeg mener klart at Barrera skulle have haft
en påtale for nogle af de svinestreger, han lavede i løbet af kampen.

Det var også i dén kamp Claus Borre definitivt viste mig, at han er færdig i
dansk sport. Han bør ikke kun fjernes fra Formel 1, men fra al sport i det
hele taget.
Han fik rent faktisk sagt "Og prøv så at se, hvordan Naseem SLÅR sit hovede
ned i ringhjørnet", da Barrera i et besyndeligt greb bagfra om hans nakke,
fik hans hovede 'mast' ned i hjørnet.

Hvis den bliver sendt på DR1, håber jeg ikke det er Claus 'Porre' der er i
højttaleren.

Clausborreudafformel1
http://www.10mbfree.com/cbuaf1/
http://www.jegerglad.dk/f1/