Include fil
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-03-02 11:10

Hej i gruppen

Jeg har nu fået hjemmesiden færdig, troede jeg.
Det der nu er problemet er at jeg gerne vil lave det let for hende der skal
have sin hjemmeside, når der skal laves opdateringer af nyheder.
Jeg ved der er en "funktion" der hedder "include", men denne lille sag
virker så vidt jeg ved ikke på en privat hjemmeside hos udbyderne. Men hvad
er der så af alternativ hvor man skriver sin nyhed på et almindeligt txt
dokument, og som så skal hives ind i html filen. Grunden er at hun ikke
tør/vil gå ind og rette i html filen, men vil bare have en txt fil at
redigere.
Det jeg har af plads at gøre godt med, er 500x150 pix. så der er sådan set
godt med plads.
Jeg har kigget på noget af JAVA familien, men der var ikke rigtigt noget der
faldt i min smag, men jeg har selvfølgelig ikke set dem alle, men jeg er
åben for gode forslag.

Kim Larsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-03-02 15:10

Brug en iframe der henter textsiden.

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-03-02 16:36

> Brug en iframe der henter textsiden.

Hej igen

Hvilke browser versioner kan ikke bruge dette iframe, eller er det noget der
kan bruges af alle, uanset alder ?

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 00:24

Mon, 18 Mar 2002 16:35:43 +0100, skrev "Kim Larsen"
<mythos@tdcadsl.dk>:

>Hvilke browser versioner kan ikke bruge dette iframe, eller er det noget der
>kan bruges af alle, uanset alder ?

Af gængse browsere, IE fra ver. 4, Opera fra ver. 5, Netscape fra
ver. 6, Mozilla og Konqueror.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-03-02 10:23

> Af gængse browsere, IE fra ver. 4, Opera fra ver. 5, Netscape fra
> ver. 6, Mozilla og Konqueror.
> --
> med venlig hilsen
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Av, så må jeg hellere lave en notits om det på siden, for det er noget af en
begrænsning som jeg tror de folk der har interesse i siderne får problemer
med.

Kim Larsen