London-Paris
Fra : Uni Bull

Dato : 18-03-02 10:32

Hejsa.

Jeg har mine problemer med at finde tider og priser på en tur fra
London-Paris t/r.
Jeg forestiller mig at man stiger på toget i London og stiger af i Paris -
nogle dage
senere retur igen. Hvor finder jeg info om denne rute?

Jeg kunne også godt bruge et par billige (enkeltrejse) flybilletter fra
Paris-København,
men det koster jo spidsen af en jetjager de steder jeg har søgt - nogen bud?
--
Uni Bull

Fra : Søren Blom

Dato : 18-03-02 12:02

"Uni Bull" <Uni.FJERNES.Bull@WorldonlineFJERNESOGSÅ.dk> skrev i
> [...]
> Paris-København,
> men det koster jo spidsen af en jetjager de steder jeg har søgt - nogen

Hvor har du søgt?

Det er Eurostar der køre tog imellem London og Paris, se www.eurostar.com

Så vidt jeg ved, så er det SAS, Lufthansa, KLM, Tap Air (kender ikke),
Crossair og Alitalia der flyver imellem Paris og København, deres priser
ligger imellem 2100 og 2300 kr. for en enkel billet.
Det har altid været en peberet fornøjelse bare at stige på et rutefly.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Uni Bull

Dato : 18-03-02 19:37

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

> Hvor har du søgt?

Jeg har prøvet forskellige "søg-efter-en-billig-flyrejse"-links. De kommer
alle
op med flere-tusinde-kroners-løsninger.

> Det er Eurostar der køre tog imellem London og Paris, se www.eurostar.com

Ja - den har jeg fundet. Pt. ligger prisen på små ?100 t/r - det er nok den
billigste
måde, med mindre vi skal give os i kast med tog-færge-tog. Det tror jeg ikke
vi gider.

> Det har altid været en peberet fornøjelse bare at stige på et rutefly.

Ja, men det jeg søgte var rejseløsninger ligesom RyanAir og Go, bare på
London-Paris.

Overnatninger i London tror jeg jeg finder mig på
http://www.londontown.com/index.phtml?Country=Denmark
--
Uni Bull