Bakkeåbning / dfm-mødested(er)?
Fra : Jakob Barfod

Dato : 18-03-02 10:49

Ah.

_Så_ blev modellen samlet og den er dermed parat til ugens måske vigtigste
begivenhed: Bal i Nørrebrogade på fredag.

Nå, nu har jeg forgæves trævlet de hidtige "bakkeåbnings-indlæg" igennem
uden at finde svar på:

1. Var der ikke noget om, at dfm'ere ville prøve at mødes - enten før afgang
på Nørrebrogade eller ude på Bakken?
2.a. Hvis jo (på Nørrebrogade): Hvordan finder man hinanden?
2.b. Hvis jo (på Bakken): Hvor & hvornår?
3. Man kunne jo også mødes med nogle af de dfm'ere, som kommer langvejs fra.
Er der aftalt et opsamlingssted kort for København?

--
Jakob (Ikke Bakkestedkendt)
GSX750F (nu med GPS)

Fra : Jakob Barfod

Dato : 19-03-02 12:24

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote in message
> [...]
fra.
> Er der aftalt et opsamlingssted kort før København?

Sløve padder, er I. Ikke et eneste svar!

Nå, jeg kører nok ud til PMC og hilser pænt på dem i stedet for at følges
med jer andre, så.

Haha.

--
Jakob

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-03-02 14:25

> Nå, jeg kører nok ud til PMC og hilser pænt på dem i stedet for at følges
> med jer andre, så.

Alle der har lyst kan køre med PMC. Vi kører klokken 17.00 fra Lundtofte. Se
kort og andet (bl.a. mig i bar mave) her: www.pmc.dk

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jesper

Dato : 19-03-02 23:07

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Alle der har lyst kan køre med PMC. Vi kører klokken 17.00 fra Lundtofte.
> Se kort og andet (bl.a. mig i bar mave) her: www.pmc.dk

Og os fra Århus, hvor kører vi fra hvornår?

--
Jesper
CBR600F4