Herning Messe Center 23. Marts
Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-03-02 10:28

Hej

Jeg faldt lige over en side hvor der stod at der er Knallert/Scooter messe i
Herning d. 23. Marts

Er der nogen der kan be/afkrafte det?

Mvh Michael

Fra : Martin Østerberg

Dato : 18-03-02 11:20

On Mon, 18 Mar 2002 10:27:41 +0100 skrev "Michael Thomsen"
<gichael@hunters.dk> ...:

Et besøg på www.google.com med disse 3 søgeord 'messe herning marts'
gav bingo.

VH Martin

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-03-02 11:21

Ja det er utrolig så doven jeg er.! Tak :)

Fra : Martin Østerberg

Dato : 18-03-02 11:59

On Mon, 18 Mar 2002 11:21:22 +0100 skrev "Michael Thomsen"
<gichael@hunters.dk> ...:

>Ja det er utrolig så doven jeg er.! Tak :)

Det jo det...

Martin

Fra : Gundersen

Dato : 18-03-02 22:12

Hejsa

> Jeg faldt lige over en side hvor der stod at der er Knallert/Scooter messe i
> Herning d. 23. Marts
> Er der nogen der kan be/afkrafte det?

Tja... Det er Stumpemarked + Ting og Sager. Der plejer også at være
mange Scootere og knallerter med!

Men direkte bare for Scootere og knallerter er det ikke!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk