Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Romance
Fra : Helle

Dato : 18-03-02 10:31

Mon der er nogen, som kan henvise til nogle flotte og skarpe romantiske
billeder ?
Hilsen Helle

Fra : Morfar

Dato : 25-03-02 21:58

Kan da prøve ! romantik er jo en smagssag....

Ham her synes jeg er god : http://www.matuschek.net/photo/
især links til feriebilleder fra "Italy 2001" og "Corsica 1999".

Prøv at bruge søgemaskiner, f.eks.
http://a.webring.com/hub?ring=photographerport&list&page=1 hvor du kan
klikke dig frem.
Ellers er der jo www.google.dk , www.jubii.dk , www.yahoo.com og rundt
regnet en lille million andre søgemaskiner....

God jagt
Venlig hilsen
Leif

Fra : Morfar

Dato : 25-03-02 22:17

Det gik lidt for hurtigt, jeg har faktisk fundet et alternativ:
http://www.photo.net/
Der er lagt en masse gode billeder i alle genrer, måske skal du tilmelde
dig, for at få lov til at se nogle af billederne...

Fra : Helle

Dato : 28-03-02 00:26

Hej Morfar.
Tusind tak for hjælpen....Der er mange flotte.
Jeg leder også meget at model-foto af kvinder....Nogle rigtige flotte med
kun deres ansigter.
Jeg elsker flotte billeder.....Så hvis der er nogen som har nogle billeder
at henvise til eller gode link, vil jeg blive meget glad.
Også for flere link til Romantiske billeder af de store formater.
KH Helle

Fra : Poul B-H

Dato : 26-03-02 19:10

Hej Helle
Google Image Search, romantic romance, der er da lidt at vælge iblandt:

http://images.google.com/images?q=romantic&svnum=10&hl=da&start=40&sa=N
http://images.google.com/images?hl=da&q=romance&btnG=Google-s%F8gning

Poul B-H