Lidt OT. Måske.
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 18-03-02 00:20

Men jeg prøver..

Har fået et tilbud om at komme til Tyskland..og arbejde som Racer mekaniker

Wv Fabrikken´s motorsport´s afd.. forløbigt en sæson... Tilbudet er meget
fristende.

De ser helst jeg har firma & skriver regning for de timer.. jeg arbejder,
som er Ca.160 timer om Måneden.. + 40 timer til rådighed.. incl- race
Weekend´s

Fast beløb til afregning hver md.... 200 timer...Kr. har jeg ikke lyst til
at skrive her..
Bil + lejlighed bliver også stillet til rådighed.'

Spørgsmålet går ud på..

Hvad med skat../ beskatning tøj/mad..... moms tysk/dansk..
Hvad skal jeg passe på,, og er det lovligt at gøre det på den måde..

Nogen med erfaring..?

mhv.
Lars

Fra : Peter G C

Dato : 18-03-02 07:42

"Lars Gaardsøe" <lars.g@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på
> Wv Fabrikken´s motorsport´s afd.. forløbigt en sæson... Tilbudet er meget

Det lyder som et fedt tilbud.

Der er umiddelbart ingen problemer med at få 'ansættelse' gennem dit
selskab - hvis du har et.

Skat mv. bør du nok få afklaret ved rådgiver: revisor eller advokat, som
kender til tysk/dansk skatteret.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Michael Andreasen

Dato : 23-03-02 23:47

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTE.nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Gaardsøe" <lars.g@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Der er umiddelbart ingen problemer med at få 'ansættelse' gennem dit
> selskab - hvis du har et.

Er du sikker? Er der ikke noget med det kan give problemer (ihvertifald i DK
:) fordi de ligner et "skjult ansættelsesforhold" idet der kun er tale om 1
kunde ?

Mvh
Michael