online email spil?
Fra : Shsj:\)

Dato : 17-03-02 13:36

Hej.
er der nogen der kender nogle online-email-spil, dvs. spil der kan spilles
via email på nettet... ...lidt a'la: http://www.coolcurling.dk ...altså,
samme princip...bare sjove spil.

--
VH.
Shsj:)

Fra : Gerner

Dato : 18-03-02 00:00

On Sun, 17 Mar 2002 13:35:57 +0100, "Shsj:\)"
<Shsj@kabelnettet.dk-Fjern,Fjern> wrote:

>Hej.
>er der nogen der kender nogle online-email-spil, dvs. spil der kan spilles
> [...]

Du kan måske lede efter dem ? PBM play by mail
rec.games.pbm er måske en gruppe at læse i ?

Jeg forstår dog ikke dit krav på "online" ? Det har da meget lidt med email spil
at gøre.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Shsj:\)

Dato : 18-03-02 09:00

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> [...]
> rec.games.pbm er måske en gruppe at læse i ?
>
> Jeg forstår dog ikke dit krav på "online" ? Det har da meget lidt med

Hej,
jeg kigger straks i "rec.games.pbm".
-Det jeg mener med online er at jeg kunne tænke mig at det er et spil, der
spilles på nettet og ikke kun via mail. ...det kan godt være at det er
indlysende, eller dårligt formuleret. ...men, at det er et spil der har
samme princip som dette (efter min mening) kedelige spil:
http://www.coolcurling.dk .

Fra : Gerner

Dato : 18-03-02 15:35

On Mon, 18 Mar 2002 08:59:57 +0100, "Shsj:\)"
> [...]

>indlysende, eller dårligt formuleret. ...men, at det er et spil der har
>samme princip som dette (efter min mening) kedelige spil:

Tja, jeg gider ikke logge mig ind på en total ukendt site, så det ved jeg ikke.
Jeg kender heller ikke til spil som ikke er ren PBM.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto