Støjsvag blæser til ATI Radeon AIW 32MB ?
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 29-01-01 01:49

Hej gruppe.

Er der nogen der kan fortælle mig, om der findes en støjsvag blæser, som
passer på køleprofilet i stedet for den lille støjende satan som ATI har
monteret på kortet ?

--
Rasmus.

Fra : André Thrue Andersen

Dato : 30-01-01 12:40

Prøv Med Thermal Take Blue Orb Cooler til grafikkort
se mere på
http://www.thermaltake.com/

http://www.morgen.dk/thermaltake.htm

koster fra 120-220 kr

Du kan køben Retail men det er billigst at købe den via nettet

bl.a Brink Elektronik har den http://www.brinck.dk/

CounterStrike rocks
Andreta@mailto.dk

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 30-01-01 23:30

André Thrue Andersen <andreta@mailme.dk> skrev:
> Prøv Med Thermal Take Blue Orb Cooler til grafikkort
> se mere på

Jeg er ikke meget for at skulle afmontere selve køleprofilet, men der findes
vel ikke en blæser der passer på ATI's køleprofil. Blue ORB larmer 26dB, det
er lige i overkanten = den blæser der allerede sider på.

--
Rasmus.