Hjælp til at finde titlen på en film
Fra : Anja

Dato : 17-03-02 21:33

Hejsa

Da jeg var mindre, så jeg en film (mener at det er en 80'er film)
Den handlede om en mand som dør i et biluheld (mener at det var i et
racerløb) og han kommer tilbage og vil tage hævn på dem som dræbte ham. Han
kører rundt i en hel sort bil.
Er der nogen der genkender den film og ved hvad den hedder? Den har været
sendt på en af de tyske programmer (måske SAT1 eller RTL)
Den har dog været sendt for ikke lang tid siden (så jeg i et tv-blad) men
da var den sendt, så jeg fik ikke set den, og jeg kan simpelthen ikke
huske, hvad den hedder
Jeg ved godt det er meget få oplysninger, men det er også længe siden at
jeg så den sidst. Men jeg håber, der er nogen, der ved, hvad det er for en
film, og hvad den hedder :)

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Anja

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-03-02 21:39

Hej!

Anja wrote:

> [...]
> Den handlede om en mand som dør i et biluheld (mener at det var i et
> racerløb) og han kommer tilbage og vil tage hævn på dem som dræbte ham. Han

Kan det ikke være Freejack? URL: http://us.imdb.com/Title?0104299

Den er dog fra '92... Om ikke andet så kan det jo være den er interessant som en
anden film i samme genre :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : Anja

Dato : 17-03-02 21:59

> Kan det ikke være Freejack?
>
> Den er dog fra '92... Om ikke andet så kan det jo være den er interessant
> som en anden film i samme genre :)

Nej det er jeg næsten sikker på, at det ikke er den - desværre. Jeg mener
at ham der døde, kan man ikke se, idet han er dækket til i en dragt. Og man
kan heller ikke se ham i bilen, når han kører rundt i den.
Man får ham vist først at se, når han kommer ud af bilen i slutningen af
filmen, hvor han står ansigt til ansigt med en af dem/eller ham, der er
skyld i hans død.
Og jeg er også næsten sikker på, at filmen er fra 80'erne. Jeg tror, at jeg
har set den måske i 89. Det er hvad jeg svagt husker, men om det lige er
100% korrekt, ved jeg ikke, idet jeg godt kan have blandet to film sammen?
Men som sagt jeg er næsten 100% sikker på at handlingen foregår på den
måde, som jeg har skrevet

/Anja

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-03-02 22:20

Hej!

Anja wrote:

> [...]
> Man får ham vist først at se, når han kommer ud af bilen i slutningen af
> filmen, hvor han står ansigt til ansigt med en af dem/eller ham, der er

Ok, nej så er det ikke den

Fra : Jens Thomsen

Dato : 17-03-02 22:08

"Anja" <naughtygirl@FJERNDETTE2night.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den handlede om en mand som dør i et biluheld (mener at det var i et
> racerløb) og han kommer tilbage og vil tage hævn på dem som dræbte ham.

Det kunne lyde som 80'er video-klassikeren The Wraith.

http://us.imdb.com/Title?0092240

MVH
Jens

Fra : Anja

Dato : 17-03-02 22:15

Jens Thomsen wrote:

> Det kunne lyde som 80'er video-klassikeren The Wraith.
>
> http://us.imdb.com/Title?0092240

Jeps det er den :) Tusind tak for hjælpen! Det letter - har bare gået og
tænkt over søren den hed *G*

Mange tak til alle jeres svar

/Anja

Fra : fgdbvl

Dato : 17-03-02 22:53

Griner film
havde helt glemt jeg havde set den

Anja <naughtygirl@FJERNDETTE2night.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c950747$0$92537$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-03-02 08:50

"Anja" <naughtygirl@FJERNDETTE2night.dk> wrote in message
> [...]
> jeg så den sidst. Men jeg håber, der er nogen, der ved, hvad det er for en

The Wraith med Charlie Sheen :) En herlig klassikker.